بازدید استاندار آذربایجانشرقی از مرکز همایش های بین المللی تبریز

بازدید استاندار آذربایجانشرقی از مرکز همایش های بین المللی تبریز
به گزارش ام تی رز:
بازدید استاندار آذربایجانشرقی از مرکز همایش های بین المللی تبریز
استاندار آذربایجانشرقی بمنظور بررسی آخرین مراحل پیشرفت اجرائی مرکز همایش های بین المللی تبریز به همراه شهردار تبریز از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، دکتر مجید خدابخش در بازدید از قسمت های مختلف این مرکز، مجموعه اقدامات انجام شده را قابل تقدیر دانست و با تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: این مرکز بعنوان یکی از عظیم ترین و ارزشمندترین مراکز فرهنگی در کشور می تواند کانونی برای برگزاری مراسمات، سمینارها و سایر رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح کشور باشد و علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر ایران زمین در سال آتی خواهند توانست از برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در این مجموعه بهره مند گردند.

در ادامه ی این بازدید دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریزاظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم رسمی افتتاحیه ی رویداد تبریز 2018 درپنجم اردیبهشت سال آینده در این محل برگزار خواهد شد و این مرکز نقش اصلی و اساسی را در میزبانی از برنامه ها و مراسمات تدوین شده ی مربوط به رویداد تبریز 2018 ایفا خواهدنمود، تلاش شهرداری تبریز و کلیه ی مجریان امر بر این است که سالن اصلی این مرکز تا عید نوروز به اتمام رسیده و تجهیز برخی نواقصات مربوط به تأسیسات نیز تا اواخر فروردین ماه سال آتی تکمیل گردد.

گفتنی است در بازدید استاندار آذربایجانشرقی و شهردار تبریز، مهندس پور مهدی معاون عمرانی استاندار و مهندس اسحقی معاون فنی و عمرانی تبریز، حاجی زاده مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهردار تبریز و مهندس نسیانی شهردار منطقه 9 نیز حضور داشتند.

املاک معینی در خاوران تبریز

سایت ام تی رز

به بات درج آگهی ام تی رز خوش آمدید
ام تي رز يكي از بهترين سايتهاي تبليغاتي براي فارسي زبانان سراسر دنيا ميباشد
بدون محدوديت در درج اگهي و عكس ميتوانيد محصولات و خدمات خود را در سرتاسر جهان تبليغ نماييد و حرفه یا محصول خودرا در شبکه های اجتماعی معرفی کنید .
Website: https://mtroz.com
Telegram Channel: @mtroz247
Telegram Bot: @MtrozRegBot

ام تی رز
درج رايگان اگهي در ايران و سرتاسر جهان. با درج آگهی در ام تي رز جهاني شويد. MTROZ