تبریز در 2018 به روایت مهندس شهین باهر ام تی رز

تبریز در 2018 به روایت مهندس شهین باهر ام تی رز
به گزارش ام تی رز از املاک معینی :
شهردار تبریز خبر داد؛ «پیش‌رویداد تبریز ۲۰۱۸» با حضور مسئولان دولتی و سفرای خارجی برگزار می‌شود
شهردار تبریز از برگزاری پیش‌رویداد تبریز ۲۰۱۸ با حضور شماری از اعضای هیئت‌دولت، سفرای کشورهای خارجی و هنرمندان شاخص خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 به نقل از شهریار نیوز، مهندس ایرج شهین‌باهر با بیان این مطلب اظهار داشت: دومین ویژه‌برنامه مربوط به پیش‌رویداد «تبریز ۲۰۱۸» چهاردهم دی با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات استانی، نایب‌رئیس و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی «تبریز ۲۰۱۸» را فرصت همگرایی عموم حوزه‌های مختلف اجرایی عنوان کرد و افزود: تبریز با مجموعه ‌از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی، تاریخی و طبیعی، به پیشواز مهم‌ترین رویداد گردشگری جهان اسلام می‌رود؛ البته طبیعی است که این استقبال، شامل تمام دستاوردهای ۲۰۱۸ نیست، بلکه آغازی است برای ورود به دوره جدیدی از شاخص‌های گردشگری تبریز.

شهردار تبریز ادامه داد: در چند سال گذشته، «تبریز ۲۰۱۸» یکی از محورهای مهم بخش‌های مختلف اجرایی کشور بوده‌است؛ از این رو،  برنامه ۱۴ دی در آغازین روزهای سال جدید میلادی،  محفل مهمی خواهد بود تا با حضور مسئولان تاثیرگذار ملی و محلی، آخرین جمع‌بندی‌ها در مورد برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ صورت بگیرد.

شهین‌باهر با اشاره به این که  پیش‌رویداد ۲۰۱۸، مقدمه‌ای برای میزبانی رسمی گردشگری جهانی تبریز خواهد بود، افزود: گردشگری تبریز، با این مقدمه، به استقبال جشن جهانی نوروز در تبریز با حضور سران کشورهای مختلف خواهد رفت.

شهردار تبریز یادآور شد: خوشبختانه استاندار محترم، از اولین روزهای حضور در استان، توجه ویژه‌ای به مباحث مدیریت شهری و به ویژه گردشگری تبریز داشته است؛ این مزیت مهم، موجب دلگرمی است و می‌تواند زمینه‌ساز تقویت حمایت‌های دولتی شود.

پیش‌رویداد تبریز ۲۰۱۸ با حضور شماری از اعضای هیئت‌دولت، سفرای کشورهای خارجی و هنرمندان شاخص، ۱۴ دی‌ماه در سالن پتروشیمی برگزار می‌شود.