دیدگاه آقای آیدین معینی در مورد اهداف شرکت سایا تجارت

دیدگاه آقای آیدین معینی در مورد اهداف شرکت سایا تجارت

طعم ترکیه ای ما با (لاتامارکو)
شرکت سایا تجارت المان ارس با اتکا به تجربیات 25 ساله مدیران آن شرکت در تولید و توزیع محصولات غذایی و با نگرش علمی به صنعت پخش در سال 1381 آغاز به کار نموده است و با همکاری شرکت ام تی رویال ترکیه به سال 1395 در جلفا اقدام به احداث کارخانه و تولید برابر با استانداردهای روز اروپا تحت برند (لاتامارکو) نموده است
سیستم های تولید و توزیع ما برگرفته از متد و استانداردهای المان میباشد .
در مراحل شکل گیری شرکت سایا تجارت المان ارس همه ی تلاش مدیران سازمان در جهت سیستمی شدن فروش و پخش بوده است و تمایزات خاص مختص به پخش مواد غذایی زنجیره ی سرد در نظر گرفته شده است.
رویکرد علمی شرکت در بحث مدیریت استراتژیک بوجود آوردن شرکت پخشی است که با تکیه بر تکنولوژی و استفاده از ابزار های مدیریتی توان مدیریت فروش و توزیع محصولات در لاین های مختلف غذایی را داشته باشد.
در نظام مدیریت استراتژیک این سازمان با تعریف ماُموریت،اهداف کلان و استراتژی های هر یک از واحد ها به طور جداگانه تعیین گردیده است.وهمچنین عملکرد هر واحد در راستای دستیابی به اهداف کلان سازمانی تنظیم شده است.
مهمترین تمایز شرکت سایا تجارت المان ارس تکیه بر سیستم هاست که به جای محول کردن فرآیند ها به افراد ،از رویکرد سیستمی و استراتژیک در جهت نیل به اهداف استفاده شود.
همچنین شرکت سایا تجارت المان ارس بیش از 38000 مشتری را به صورت مستقیم در کل ایران و کشورهای همسایه خدمات رسانی و پوشش می دهد.

اهداف سال 96 :
• توسعه و تثبیت سیستم سایا تجارت المان ارس
• استفاده گسترده از تحقیقات بازار و طرح بازاریابی در جهت فروش محصولات لاین های جدید
• توسعه منابع انسانی در داخل سازمان
• ایجاد سیستم های مکانیزه جدید جهت تجزیه و تحلیل آنلاین داده های بازاریابی و فروش
• استفاده از سیستم های جدید مدیریت ارتباط با مشتری mtr در سازمان
ماموریت:
شرکت سایا تجارت المان ارس فعالیت اصلی و عمده ی خود را بر روی تولید و توزیع بنا نهاده است.
نگاه علمی و دقیق به بازار از مهترین تمایزات این شرکت می باشد.ماتلاش میکنیم تا نیاز ها و خواسته های بازار مصرف کنندگان را دریافت و بر اساس این داده ها فرصت ها و تهدید های بازار درک و سازماندهی کنیم.
شرکت سایا تجارت المان ارس بر 2 اصل احترام و علم استوار می باشد.احترام به سهامداران و مدیران که تفکرشان با مدیریت علمی سازگار باشد.اصل احترام به کارفرمایانی که محصولاتشان را به دست ما سپرده و همه تلاش مدیران مجموعه این است که برای توسعه و گسترش فروش آن تلاش کنیم.
شرکت سایا تجارت المان ارس
مدیر عامل

ایدین معینی علیشاه