شکلات تلخ لاتامارکو

شرکت سایا تجارت المان ارس شکلات لاتامارکو  با هدف تولید انواع شکلات و فرآورده های کاکائویی در منطقه ازاد ارس و به بهره برداری رسید.
شرکتسایا تجارت المان ارس شکلات لاتامارکو، انواع شکلات تولیدی خود را با نام تجاریلاتامارکو معرفی نموده و هم اکنون انواع شکلات را با بیش از 200 نوع بسته بندی و با استفاده از بهترین کره کاکائو خالص، تولید می کند.
این شرکت لاتامارکو با انجام مطالعات و پژوهشهای بازاریابی و درک دقیق سلیقه مصرف کنندگان شکلات و در جهت حفظ سلامتی هموطنان، برای اولین بار در ایران به موفقیتهای ارزشمندی در تولید شکلات تلخ با درصد های مختلف دست پیدا نمود و پس از آن با استفاده از بهترین مواد اولیه و عرضه شکلات لاتامارکو در بسته بندیهای منحصر بفرد بدون هیچ الگوبرداری از نمونه های مشابه خارجی، پیشتاز در تولید شکلات به صورت تخصصی و بدون استفاده از اسانس و نگهدارنده در کشور گردید.
شرکت شکلات لاتامارکو، همیشه با شعار “پارمـیدا ، طعم واقعی شکلات” سعی در ارائه بهترین انواع شکلات در بازارهای کشور و مطابق با سلایق هر قشر و هر گروهی از خریداران و مصرف کنندگان دارد.
این شرکت قصد دارد با تولید تخصصی انواع شکلات و حفظ کیفیت برتر در صنعت شکلات سازی، این حس را در بین مشتریان تقویت کند که با انتخاب محصولات پارمیدا، طعم واقعی شکلات را به معنای واقعی خواهند چشید.
شرکت شکلات لاتامارکو، بعنوان اولین تولید کننده شکلات تلخ با درصد های مختلف در ایران با طراحی بسته بندی محصولات بدون تقلید از بسته بندی های خارجی و استفاده از کره کاکائو طبیعی و عدم استفاده از مواد نگهدارنده و اسانس ها تواسته است برند پارمیدا را با تنوع فراوان اعم از شکلاتهای شیری، خالص(ساده)، قهوه، تلخ، مخلوط، مغزدار، شکلات سنگی، صبحانه، صنعتی، شکلات خانواده و پودر کاکائو از سایر برندهای ایرانی کاملا متمایز گرداند.

لاتامارکو طعم خوش حرفه ای ها