کسب و کار در ترکیه بدون سرمایه با درآمد عالی

کسب و کار در ترکیه بدون سرمایه با درآمد عالی

کسب و کار در ترکیه بدون سرمایه با درآمد عالی

اقتصاد کشور ترکیه

کسب و کار در ترکیه بدون سرمایه:کشور ترکیه در زمینه های مختلفی اقدام به سرمایه گذاری خارجی می نماید. از جمله ی این زمینه ها می توان به احداث کارخانه، هتل، فروشگاه، بیمارستان و هم چنین طرح ها و پروژه های توسعه ای اشاره داشت. بر اساس آمار ارائه شده این کشور توانسته است تا پایان سال ۲۰۱۱ نسبت به جذب ۹۹ میلیارد دلار سرمایه خارجی اقدام نماید و این رقم رو به رشد می باشد. هم چنین اقتصاد کشور ترکیه روندی رو به رشد دارد که اطمینان لازم را برای یک سرمایه گذاری موفق را ایجاد می کند. از دلایل این رشد اقتصادی می توان به بودجه ی بین المللی موجود اشاره کرد. هم چنین اشتغال زایی با درصد بالا و روبه افزایش و کسب رتبه ی هفتم کشاورزی در جهان، در سال ۲۰۰۵، همگی می توانند دلایلی برای نشان دادن اقتصاد موفق این کشور باشند.

چگونگی راه اندازی کسب و کار در ترکیه

در اول بهتر است بدانید که قانون و مزایایی که برای سرمایه گذاران در ترکیه اجرا می شود هیچ فرقی با سرمایه گذاران داخلی ندارد و به نوعی تبعیض قائل نمی شوند. سرمایه گذاری در ترکیه بسیار آسان است و به دلیل ترک نبودن فرد سرمایه گذار مشکلی به وجود نمی آید مثل وجود حتمی یک سرمایه گذار ترک در پروژه. راه اندازی کسب و کار در ترکیه راه و روشی دارد که در ادامه به آنها پرداخته ایم:

  • ثبت شرکت در ترکیه
  • اخذ مجوز برای موضوع سرمایه گذاری
  • اخذ مجوز کار و طی شدن روند تایید آن
  • ارزیابی زیست محیطی
  • بررسی مکان پروژه از نظر ساخت و ساز و همه ی جوانب
  • در صورت تایید، دریافت مجوز و شروع به کار

لازم به ذکر است تمامی فعالیت های فوق به مدت زمان معلومی نیاز دارد و ممکن است مقداری طول بکشد.

جهت اطلاعات از شرایط ثبت شرکت

پردرآمدترین مشاغل کشور ترکیه

در این بخش می خواهیم تعدادی از پردرآمد ترین مشاغل کشور ترکیه را به شما معرفی کنیم. اولین شغل مربوط به جراح است که ماهیانه ۲۵ هزار دلار درآمد خواهد داشت. یک متخصص ارتودنسی در این کشور ماهیانه ۱۵۵۰۰ دلار درامد خواهد داشت. هم چنین مشاغلی هم چون پزشک عمومی، روانپزشک، مهندسی نفت، قاضی، برنامه ریز مالی، فیزیکدان، مهندس هوا و فضا، مهندس هسته ای، ریاضی دان، مدیر منابع انسانی، چشم پزشک، مدیر روابط عمومی، متخصص هواشناسی، برنامه نویس، دستیار پزشک، مدیر فروش آنلاین، مهندس برق و مهندس پزشکی در این کشور ماهیانه به ترتیب ۱۴۵۰۰ دلار، ۱۴۰۰۰دلار، ۱۰۰۰۰دلار، ۱۰۰۰۰دلار، ۹۰۰۰ دلار،۸۸۰۰ دلار، ۸۵۰۰ دلار، ۸۵۰۰ دلار، ۸۴۰۰دلار، ۸۲۵۰ دلار، ۸۰۰۰ دلار، ۷۷۵۰ دلار، ۷۵۰۰ دلار، ۷۵۰۰ دلار، ۷۵۰۰ دلار، ۷۳۵۰ دلار، ۷۱۵۰ دلار و ۷۱۰۰ دلار درآمد خواهند داشت. تمامی این مشاغل از کسب و کار های رو به رشد ترکیه به حساب می اید.

 

کسب و کار با سرمایه کم در ترکیه

مشاغلی که می توانید با سرمایه کم در ترکیه انجام دهید را در ادامه برای شما آورده ایم:

بازاریابی اینترنتی:

این شیوه از درامد یکی از بهترین کسب و کارها با سرمایه بسیار کم و در بعضی مواقع بدون سرمایه میباشد.در این روش شما با شرکت های بازرگانی قرارداد میکنید که با معرفی مشتری درصدی از سود را تقسیم کنید.مزایای این کار ریسکم صفر درصد بوده و شما با خیال راحت میتوانید کسب و کار آنلاین خود را توسعه دهید.

دونر

یکی از محبوب ترین کسب و کار ها در کشور ترکیه بوفه های بدون برند در هر گوشه خیابان است که به دونر معروف اند و جای خود را به رستورانهای بزرگ دونر و برند های معروف داده اند، این امر سبب خلق برند سنتی ترکیه در فست فود شد. برای راه اندازی یک بوفه دونر مبلغی حدود ۱۰۰ هزار لیر سرمایه لازم است که این رقم برای رستوران های دونر تا ۱۵۰ هزار لیر نیز می رسد.

بوفه های ماهی

در کشور ترکیه رستوران های دریایی تنوع زیادی دارد به خصوص در شهر های بزرگ و شلوغ مانند استانبول. با این حال در سطح شهر کانسپ بالیک اکمک یا ساندویچ ماهی بسیار کم است و بیشتر در سواحل دیده می شود. سرمایه اولیه برای شروع این کار تا سقف ۵۰ هزار لیز است. سود این شغل بسیار بالا است و شما می توانید ماهیانه مبلغی حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار لیر درآمد داشته باشید.

سالن ورزشی مخصوص بانوان

یکی از کسب و کارهایی که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است سالن ورزشی است مهمترین ویژگی این سالنها این است که دستگاههای ورزشی موجود در این مراکز متناسب با فیزیولوژی بانوان طراحی شده است و این سیستم برای تمام بانوان ۷۵-۱۵ مناسب است. این سیستم ، بویژه برای کارآفرینان زن مزیت های زیادی خواهد داشت. برای راه اندازی یک سالن ورزشی شما حداکثر ۵۰ هزار لیر سرمایه نیاز دارید و درآمد ماهیانه در این شغل حدود ۲۵ هزار لیر است.

مراکز مراقبت از دست و پا

مراکز زیبایی مخصوص دست و پا از ۲۵ سال پیش با الگو گرفتن از امریکا ، روز بروز در حال رشد است. در ترکیه نیز این کسب و کار از پتانسیل بالایی برخوردار است. برای شروع اینکار سرمایه ای حدود ۵۰ هزار لیر لازم است.

بار های آبمیوه گیری

یکی از محبوبترین سرمایه گذاریهای اخیر بارهای آب میوه است. برای موقعیت بارهای آب میوه که هم مناسب برای مراکز خرید و هم کنار خیابان هستند بهتر است اماکن پرتردد و شلوغ در نظر گرفته شود. هزینه سرمایه گذاری برای این کسب و کار ۳۰ هزار لیر و میزان سود ۳۵۰ در صد است.

کانسپ سیب زمینی سیخی

سیب زمینی ها روی سیخ با ادویه های خاصی آماده شده و سرویس میشود. هزینه ی اولیه برای این کسب و کار بسیار پایین است. قیمت استندهایی که مخصوص این کار طراحی و ساخته شده اند از ۱۰۰۰ لیر تا ۱۵۰۰۰ لیر متغیر است. در حالی که هزینه ی صرف شده برای سیب زمینی های روی یک سیخ ۵۰ کوروش است ، قیمت هر سیخ نسبت به موقعیت جغرافیایی بین ۱٫۵ تا ۳ لیر فروخته میشود.

وبسایت ام تی رز  وابسته به شرکت ام تی رویال، به آدرس اینترنتی www.mtroyal.com.tr میباشد .که هدف آشناییت بیشتر شما با شرایط کسب و کار بدون سرمایه در ترکیه میباشد

اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زندگی و اقامت و هر موضوع مرتبط با ترکیه هستید میتوانید از طریق وبسایت ام تی رز با ما در ارتباط باشید.

درج آگهی رایگان در ترکیه

اخبار ترکیه

 

[carousel_post title=”همه چیز در مورد مهاجرت به ترکیه” desc=”” ad_cat=”‹º›‹²›59‹²›‹¹›” number=”8″ uniqid=”nasim_5cca8cc0df64f” __fw_editor_shortcodes_id=”090ac57564b59daca6902973e74dc604″ _array_keys=”{‹²›ad_cat‹²›:‹²›ad_cat‹²›}” _fw_coder=”aggressive”][/carousel_post]