شهربازی های آنتالیا که هر کس را دیوانه خود میکند

شهربازی های آنتالیا که هر کس را دیوانه خود میکند

شهربازی های آنتالیا که هر کس را دیوانه خود میکند.

در این قسمت قصد داریم مهیج ترین شهربازی های آنتالیا را به شما معرفی کنیم، این شهر بازی ها از پر طرفدار ترین شهر بازی های جهان به حساب می آیند و وقت گذراندن از این شهر بازی ها خاطره خوشی را برای گردشگران رقم می زنند.

این شهر بازی ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وسایل بازی متنوعی دارند، به همین خاطر رفتن به این شهر بازی ها یکی از بهترین بخش های سفر به شهر آنتالیا باشد. با ما همراه باشید تا با مهیج ترین شهربازی های آنتالیا آشنا شوید.
شهربازی های آنتالیا

شهربازی های آنتالیا

1. شهر بازی اکتورلوناپارک (Aktur Lunapark)
اکتور لوناپارک یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین شهربازی های آنتالیا می باشد. این شهربازی در ساحل کنیآلتی، قرار دارد . این شهربازی در سال 1997 میلادی، در روبروی مرکز خرید میگروس که یکی از مهم ترین مراکز خرید آنتالیا می باشد، افتتاح شده است و هر سال در حال بروز شدن و اضافه کردن وسایل بازی جدید می باشد. شهر بازی اکتورلونا پارک دارای یک سینمای 5 بعدی است که وقتی بر صندلی های این سینما می نشینید انگار سوار یک قطار شده اید و به بازدید از مقبره و بناهای باستانی مصر می روید. از وسایل بازی که در شهربازی اکتور لوناپارک وجود دارد می توان به چرخ و فلک غول آسا، اختاپوس، ماشین سواری، ترامپولین، قلعه فنری، گوندولا سواری و انواع بازی های مهیج برای کودکان و یا حتی بزرگسالان اشاره کرد. به همین خاطر به گردشگران تور آنتالیا پیشنهاد می شود حتما در زمان سفر خود از این شهر بازی مهیج بازدید به عمل آورند.
شهربازی های آنتالیا

شهربازی های آنتالیا

2. شهر بازی کاردونیاسی آنتالیا (Antalya Kar Dünyası)
شهر بازی کاردونیاسی یکی دیگر از پر طرفدارترین شهربازی های آنتالیا به شمار می آید. گردشگران تور آنتالیا باید توجه داشته باشند که این شهر بازی در واقع یک شهربازی برفی می باشد. در این شهربازی همه چیز از برف ساخته شده است. خانه های برفی، وسایل بازی و سرسره ها همه از جنس برف و یخ هستند. لازم به ذکر است که کودکان به تنهایی حق ورود و بازی در برف ها را ندارند و حداقل یک بزرگ سال باید همراهشان باشد. برای رفتن به این شهربازی باید لباس گرم و کلاه به همراه داشته باشید. از اسباب بازی های این شهربازی می توان به سرسره های پر شیب برفی، سرسره های با تیوپ، خانه های عروسکی کوچک، مجسمه های برفی و آکواریوم یخی اشاره کرد.
چنانچه تمایل دارید خدمات و یا کالای خود را در ترکیه معرفی نمایید از طریق همین وبسایت میتوانید تبلیغات نمایید.