نکات بسیار مهم در واردات از ترکیه

نکات بسیار مهم در واردات از ترکیه

امروزه مذاکره در امر واردات نکته بسیار مهمی می باشد.که با مراعات ان می توان به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.برای این منظور شرکت ام تی رویال به صورت 24 ساعته با مشاوره رایگان در خدمت شما می باشد.

00902122582323 دفتر استانبول

00905377983495 موبایل/تلگرام/واتس اپ

واردات از ترکیه

واردات از ترکیه

برای این که در هر فعالیت تجاری از جمله در واردات از ترکیه موفق باشید نیازمند این هستید که به عنوان یک تاجر یا بازرگان شیوه های مذاکره را با شرکای تجاری خود بیاموزید. شما باید بدانید که چگونه با شریک تجاری خود مذاکره کنید یا چه اصطلاحاتی در مذاکره شما در فرهنگ مقابلتان باید به کار گرفته شود و یا از بیان چه اصطلاحاتی باید جلوگیری کنید.

چگونه در واردات از ترکیه به صورت موفقی مذاکره کنیم؟
در واردات از ترکیه، توجه به فرآیند مذاکره های تجاری بسیار مهم است. بازرگانان ترکی، بازرگانی هستند که به مذاکره های تجاری قبل از انعقاد قرارداد های فروش خود اهمیت زیادی می دهند. یکی از روش هایی که در مذاکره های تجاری شما، در واردات از ترکیه می تواند برایتان مفید باشد این است که، از کلماتی استفاده کنید که بار مثبتی بر فرآیند مذاکره می گذارند. مثلا در مذاکره با طرف ترکی خود می توانید به جای جملاتی که در ادامه ذکر می کنیم، از جملات جایگزین استفاده کنید:
به جای جمله ی ” این روش حمل و نقل خوب نیست ” می توانید بگویید ” روش های حمل و نقل زیادی پیش رو داریم و بهتر است به موارد دیگر هم فکر کنیم. ”
به جای جمله ی ” پرداخت را بعد از تحویل کالا انجام می دهیم ” می توانید از شدت امری بودن جمله خود در فرآیند واردات از ترکیه بکاهید و بگویید ” روش پرداخت پیشنهادی شما بسیار خوب است اما، بهتر است بعد از تحویل کامل کالا، مبلغ معامله را پرداخت نماییم. ”
با توجه به این که ترک ها علاقه زیادی به انجام مذاکره های تجاری خود بر سر میز های صبحانه دارند و به همین علت جلسات کاری خود را با قرار های صبگاهی صبحانه با شرکای خود برنامه ریزی می کنند شما می توانید اگر تمایل به قرار های صبحگاهی ندارید به جای استفاده از جمله هایی مانند ” صبح برای مذاکره اصلا مناسب نیست! ، یا ما صبح ها وقت نداریم ” از این جملات استفاده کنید ” اگر موافق باشید برای افزایش راندمان کاریمان در فرآیند مذاکره زمان آن را به ظهر موکول کنیم ” در چنین حالتی بهتر می توانید بر جزییات فرآیند واردات از ترکیه در مذاکرات خود تمرکز کنید..

آموزش ترفند های مذاکره در واردات از ترکیه؛ اصلی مهم و ضروری
همان طور که مطالعه کردید فرآیند واردات از ترکیه با در نظر گرفتن مذاکراتی که باید انجام شود کاری زمان بر است. بعلاوه شما باید در فرآیند واردات از ترکیه به مفاد مذاکرات نیز دقت نمایید. به همین علت نمی توان به مذاکرات و نکات آن توجه نکرد و برای هر بازرگانی که قصد دارد واردات از ترکیه را به شکل موفقی انجام دهد، یادگیری ترفند های مذاکره های تجاری می تواند بسیار راهگشا باشد. پس با مطالب سایت ما همراه باشید!

قوانین صادرات به ترکیه

منبع: سایت ام تی رویال ترکیه