نکات مهم در خرید ملک در ترکیه

نکات مهم در خرید ملک در ترکیه

نکات مهم در خرید ملک در ترکیه

نکات بسیاری در خرید ملک در ترکیه وجود دارد که متاسفانه خریداران یا آنها را مهم نمیدانند و یا با افراد کم تجربه اقدام به معامله ملک مینمایند. این زمانی بیشتر جلوه ناراحت کننده دارد که پیشنهادات واقعا خیره کننده از طرف بعضی از سوء استفاده کننان داده میشود و متاسفانه افراد ساده لوح جذب چنین پیشنهاداتی میشوند که در نهایت جز تاسف و پشیمانی سودای برای مالباختگان نخواهد داشت.

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

جهت جلوگیری از هرگونه کلاه برداری و یا مغبون شدن پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما باشید.

نکات کلیدی و بسیار مهم در خرید ملک در ترکیه

1-مطمئن شدن از صحت سند ملک:

برای این منظور قبل از هر نوع پیش پرداختی کپی سند را به شهرداری منطقه برده و از آنجا استعلام نمایید و سپس از نوتر مطمئن شوید که سند دارای هیچ بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی ندارد از جمله بانک و یا ترهین

2-مطمئن شوید که ملک را به قیمت واقعی میخرید:

برای این منظور اصلا عجله نکنید چیزی که زیاد هست ملک میباشد،اول تحقیقات محلی کنید،سپس از سایر مشاورین املاک قیمت بپرسید و در نهایت با توجه به ارزش منطقه و توجیه اقتصادی اقدام به خرید نمایید.

3-املاک تاریخی درجه یک و دو:

مطمئن شوید که ملکی را که میخرید تاریخی نباشد چون به هیچ عنوان نمیتوانید بازسازی کنید و این میتواند در نهایت به ضرر شما باشد.

4-کاربری ملک:

یک ملک میتواند دارای انواع کاربری باشد ولی بعضی از شغلها برای هر ملک مساعد نمیباشد.پس حتما استعلام کنید که در ملک تجاری خود چه شغلهایی را میتوانید راه اندازی نمایید.

5-املاک مسکونی با کاربری مسکونی و خدماتی (هوم آفیس)

بعضی از آپارتمانها در ترکیه استانبول و سایر شهرهای ترکیه هستند که دارای دو کاربری همزمان خدماتی و مسکونی میباشند.که ما به شخصه بنابر تجربه چنین ملک هایی راپیشنهاد میکنیم.

6-خرید ملک از شرکت های معتبر:

مهمترین نکته برای فهمیدن اعتبار یک شرکت قدمت آن شرکت-رزومه موفق آن-و داشتن ملک بنام خود شرکت-و همچنین شماره ثبت و اساسنامه ان شرکت میباشد که در اولین مرحله شرکت باید دارای دامنه دات کام دات ت ره باشد برای مثال شرکت ساختمانی بین المللی ام تی رویال به آدرس اینترنتی

www.mtroyal.com.tr به قسمت .com.tr توجه فرمودید فقط شرکت های رسمی دارای این علامت میباشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

مجموعه ام تی رز برایتان موفقیت و مهاجرتی همراه با آرامش را آرزو میکند.