همه چیز در مورد ترکیه

                                                                 آیا دوست دارید به ۹۰ کشور بزرگ دنیا بدون داشتن ویزا سفر وزندگی کنید

ام تی رز

 

                       پس کافیست از سایت ام تی رز دیدن فرمایید

اخذ اقامت در ترکیه

خبر مهم :

از ماه ۴ سال ۲۰۱۴ قانونی در مورد خرید ملک و کلیه اقامت ها  در داخل کشور ترکیه به تصویب رسید وبه اجرائی درآمد که کلیه اقامت ها به یک سال تبدیل شده است ( بجای اقامت ۶ ماهه ) که بعد از یک سال هم میتوانید مجدد بصورت نا محدود تمدید شود و همچنین در مورد خرید ملک نیز ابتدا اقامت یکساله داده میشود که هرساله قابل تمدید میباشد ( اما به اقامت دائم و گرفتن پاسپورت ترکیه منتهی نخواهد شد این نوع اقامت که از طریق خرید ملک اخذ میگردد ) ، مالکین ایرانی میتوانند اقادام نمایند که این قانون برای توسعه ی روابط بازرگانی وهمچنین اقامت هموطنان عزیز همراه خانواده های محترم آنها و در زمینه ی مهاجرت تاثیر بسزایی خواهد داشت .

گرفتن اقامت کشور ترکیه بدون ثبت شرکت و خرید ملک  ( اینجا کلیک کنید )

انواع  اخذ اقامت ترکیه

اخذ اقامت ترکیه به سه دسته کلی تقسیم می شود:

با ثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت این کشور را بدست آورید .که برای رسیدن به این اقامت می بایست مجوز و اجازه ی کار برای افراد هیات مدیره گرفته شود ( که مطمئن ترین راه برای رسیدن به اقامت دائم و پاسپورت کشور ترکیه می باشد )

مدت این اقامت ۹۰ روزه یعنی ۳ ماه می باشد برای این نوع اقامت نیازی به ویزا نمی باشد ( البته برای ایرانیان) و شما می توانید در کشور ترکیه به مدت ۳ ماه بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که این نوع اقامت قابل تمدید به ۱ سال می باشد .

برای گرفتن این نوع اقامت باید ابتدا آزمون تومر شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. با داشتن این مدرک شرکت ما در کمتر از ۲ ماه با مشاور های لازمه و انجام مراحل اجرایی مربوطه این شرکت می تواند برای شما اقامت دانشجویی در کشور ترکیه را فراهم کند.

لازم به ذکر است بعضی از دانشگاه های کشور ترکیه آزمون و مدرک تومر  و یا IELTS  را احتیاج ندارند .

اقامت ترکیه از طریق کسب اقامت کاری

شرط لازم و کافی برای اینکه شما بتوانید اقامت ترکیه را از طریق کاری بدست آورید این است که از یک شرکت ترکیه ای دعوت گردید ضمنا اگر شما از تخصص ویژه ای برخوردار هستید نباید شخصی که پاسپورت ترکیه را دارد با تخصص شما طبق آمار اداره کار در آن زمان بیکار باشد با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی تقریبا برابر صفر درصد است پس تنها راه ممکن دریافت اقامت ترکیه اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه است.

ام تی رز

ام تی رز

کسانی که برای اقامت دائم ترکیه اقدام می نمایند باید از سلامت روحی و جسمانی برخوردار بوده و سابقه هیچ بیماری خاصی نداشته باشند همچنین باید از توانایی مالی خوبی برای خود و خانواده خود برخوردار باشند.برای اقامت دائم در ترکیه فعلا ۲ راه وجود دارد:

  1. اقامت از طریق ازدواج: زمانیکه شما با یک شهروند ترک زبان ازدواج می کنید می توانید پس از گذراندن ۳ سال از ۵ سال درخواست اقامت دائم را نمایید.

در صورتیکه از طریق ازدواج با فردی که دارای پاسپورت و ملیت ترکیه ای است برای اقامت اقدام می کنید چند نکته باید رعایت گردد
ازدواج سوری نباشد حتی المقدور مدارکی جهت اثبات سوری نبودن ازدواج بایستی ارائه گردد
فردی که با آن ازدواج می کنید در ترکیه به صورت پناهنده نباشد
ممکن است پروسه کسب اقامت از طریق ازدواج (ویزای پیوستن به همسر)حدود ۳ تا ۵ سال زمان ببرد که شما در این مدت نمی توانید در ترکیه اقامت داشته باشید و تنها می توانید از طریق توریستی به ترکیه سفر کنید. ضمنا مدت اقامت شما به روش توریستی به هیچ عنوان نبایستی بیش از ۸۹ روز باشد.

  1. اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

با ثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از ۵ سال اقامت این کشور را بدست آورید .که برای رسیدن به این اقامت می بایست مجوز و اجازه ی کار برای افراد هیات مدیره گرفته شود .

ام تی رز

ام تی رز

ام تی رز

https://mtroz.com

  • اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک :

پس از سالها بحث و بررسی در ماه می سال ۲۰۱۲ لایحه شماره ۲۶۴۴- ماده ۳۵ مورد تصویب مجلس ترکیه قرار گرفت که مضمون قانون مطرح شده از سوی دولت ترکیه مبنی برحذف اصل عملکرد متقابل برای دولت ها میباشد، و به معنای این است تمامی شهروندان خارجی قادر به خرید املاک و مستغلات در ترکیه هستند حتی اگر کشور متبوع، خود این گونه حقوق را به کشور ترکیه اعطا ننموده باشد و امروز با مشخص شدن لیست کشورهای مجاز به خرید، این قانون به اجرا درآمد و بدین معنیست که با اتباع ایرانیمانند اتباع ترک و یا سایر کشورها خارجی رفتار خواهد شد و قوانین انتقال سند مالکیت ملک و وراثت ملکی که برای اتباع ترک اجرا میشود برای ایرانیان نیز قابل استناد خواهد بود و این املاک به همان صورت نیز قابل فروش و انتقال سند هستند.

با تصویب این قانون فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری افزایش یافته و با این سیاست اقتصاد ترکیه بیش از بیش رشد خواهد کرد. طی سالیان اخیر دولت ترکیه همواره سعی بر این داشته تا شرایط کار و تجارت بین الملل را همواره بهبود بخشد. همچنین کشور ترکیه یکی از بهترین کشور های دنیا با توجه به فرهنگ و سهولت رفت و آمد به ایران برای اخذ اقامت، سرمایه گذاری و کار برای ایرانیان میباشد.

با اجرای قانون جدید اتباع خارجی و ایرانیان امکان خرید ملک و همچنین اراضی شهری را تا سقف ۳۰۰،۰۰۰متر مربع جهت سرمایه گذاری خواهند داشت و برای خرید اراضی میبایست قبل از خرید طرح پیشنهادی خود را آماده در دست داشته باشند. لذا کلیه افراد حقیقی و حقوقی ملزم به ارسال پروژه خود به وزارت شهرسازی و محیط زیست ترکیه تا ظرف مدت ۲ سال خواهند بود که بعد از تایید طرح مربوطه به دفتر ثبت زمین های محلی ارسال خواهد شد.

لازم بذکر است ایرانیان همانند سایر اتباع خارجی دیگر بواسطه خرید ملک میتوانند از مزایای اقامت در شهر های ترکیه برخوردار شوند و بواسطه آن امکان خرید اتومبیل و ثبت نام فرزندان درمدارس ترکیه را خواهند داشت که البته لازم به ذکراست این اقامت منجر به گرفتن پاسپورت ترک نمیشود .

توجه نمایید این قانون بمنزله اخذ شهروندی ترکیه و داشتن اجازه کار نیست و برای موارد اخیر میباست مراحل مجوزهای قانونی دیگری طی و اخذ گردد .
شهرهای توریستی ترکیه از جمله آنتالیا وآلانیا سایر شهرهای اطراف آن (بلک، آلانیا، سیده، کمر) از جذاب ترین مناطق در میان سرمایه گذاران املاک می باشند و با این فرصت دولت ترکیه امکان توسعه و پرجاذبه تر کردن صنعت توریست در این مناطق خواهد داشت. بدین لحاظ با جاذبه های توریستی بیشتر، افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه خواهیم داشت و انتظار می رود که ارزش ملک در ترکیه در بلاخص در محل های رو به دریا بالا رفته و برای چند سال آینده از افزایش چشم گیری برخوردار باشد

اخذ اقامت ترکیه با ام تی رز

متقاضیان میتوانند جهت دریافت خدمات یاد شده ( اخذ انواع اقامت در ترکیه ) با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند .

باورتان را بسازید

ساختن برای ماندن است

باتوجه به جاذبه های خیره کننده توریستی و گردشگری در کشور ترکیه و موقعیت آن بعنوان یک کشور کاملا اروپائی ، سالیانه میلیون ها توریسم و گردشگر با قومیت های مختلف به این کشور سفر میکنند که تعداد قابل ملاحظه ای از آنها را ایرانی ها تشکیل میدهند .
مژده شرکت پارس ترکان به ایرانیان عزیزی که میخواهند بهمراه خانواده و دوستان به کشور ترکیه سفرکنند این است که دیگر نگران محل اقامت ، هزینه های سنگین هتل ها و خدمات گردشگری نباشند .
از طریق این شرکت میتوانید آپارتمان وهتل آپارتمان های لوکس ومدرن با تمامی امکانات رفاهی ، تمام مبله با اینترنت پرسرعت ( با درنظرگرفتن خواسته های هموطنان گرامی ) را در طول سفر واقامت خود در کشور ترکیه داشته باشید واز تورهای مختلف مانند تور شهر (جهت خرید و تفریح) ، تورهای دریایی (شبهای ترک، تور جزائر پرنس، …) استفاده نمائید .
با اقامت در آپارتمان نسبت به هتل ها، از ۲۵٪ تا ۵۰٪ کاهش هزینه در سفر، بهره مند شوید و همچنین راحتی و آسایش را همانند خانه خود نیز برخوردار شوید.

توجه : لطفا به چند نکته ی زیر برای انتخاب آپارتمان اجاره ای و همچنین گروه هایی که آپارتمان را از آن ها اجاره میکنید دقت فرمائید :

۱- مهمترین مورد برای انتخاب آپارتمان و سفری راحت و خاطره انگیز این است که امنیت آن آپارتمان تضمین شده باشد و حتما زیر نظر اداره ی امنیت آن منطقه از کشور ترکیه باشد.

۲- ملاک انتخاب شما فقط قیمت نباشد ، چون ساختمان های قدیمی ساز ، بدون آسانسور و واحد هایی در طبقات بالا در داخل استانبول یا شهرهای دیگر بسیار زیاد است.

هیچ ارزانی و قیمت پائینی بی دلیل نیست.

۳- خیلی از آپارتمان های اجاره ای تجهیزات و وسایل خیلی قدیمی دارند و برای خیلی از هموطنان ما اتفاق افتاده است که در طی اقامت خود در این آپارتمان ها خسارت هایی زیادی متقبل شده اند .

۴- باتوجه به هزینه های سنگین حمل و نقل در کشور ترکیه بالا میباشد قبل از سفر خود باتوجه به قصد و هدف سفرتان میتوانید با مشاوران این شرکت تماس گرفته و بهترین منطقه را برای سفر به شما معرفی کنند که دیگر مجبور به پرداخت هزینه های سنگین کرایه نشوید.

لازم به ذکر است انتخاب منطقه ی درست در سفر به کشور ترکیه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد هزینه های جاری سفر را کاهش میدهد .

۵- خیلی از هموطنان عزیزمان برای آنکه هزینه های ترانسفر را پرداخت نکنند از همان بدو ورودشان دچار سردرگمی میشوند و در بسیاری از موارد با طی نموندن چندین مسیر و پرداخت هزینه های سنگین ( هزینه ای بیشتر از هزینه ی ترانسفر ) بعد از ساعت ها به مقصد خود میرسند .

پس استفاده از ترانسفر برای کسانیکه با خانواده سفر میکنند و تعداد آنها بالا میباشد به نوعی الزام محسوب میشود .

۶- از طریق شرکت پارس ترکان میتوانید از تورهای گردشی و خرید مانند تور شهر (جهت خرید و تفریح) ، تورهای دریایی (شبهای ترک، تور جزائر پرنس، …) با تخفیفات ویژه استفاده نمائید.

۷- در مورد پرداخت هزینه به گروه هایی که ثبت نشده اند و به نوعی شخصیت حقوقی و قانونی ندارند اصلا اعتماد نکنید.

ثبت شرکت در ترکیهافرادیکه ثبت شرکت در ترکیه را انجام می دهند از مزایای زیادی برخوردار هستند که شما هم میتوانید با ثبت شرکت در ترکیه از این امکانات در ترکیه استفاده نمایید.

۱- افراد غیر ترکیه ای می توانند بدون مشارکت داشتن با افراد داخلی ( بدون نیاز به شریک ترک ) ثبت شرکت در ترکیه را انجام دهند. ترکیه مانند کشورهایی همچون امارات نیازی به پرداخت هزینه های زیاد به افراد شهروند کشور برای ثبت شرکت در این کشور را ندارد.تنها موردی که نیاز است این است که شرکت باید حتما حساب دار ترک داشته باشد.

۲- هزینه ثبت شرکت در ترکیه و نگهداری آن بسیار پایین تر از کشور های دیگر می باشد.

۳- هزینه امرار معاش و زندگی در کشور ترکیه از کشورهای اروپایی دیگر بسیار پایین تر است.

۴- در کشور ترکیه شما مالیات شرکت را بر اساس هزینه درآمدی خود می پردازید و نیازی به پرداخت هزینه ثابت یه دولت ندارد.

۵- شما حتی برای راه اندازی رستوران ایرانی می توانید با ثبت شرکت در ترکیه این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از موارد مهم این است با ثبت شرکت در ترکیه (اقامت بواسطه ی شرکت ثبت شده ) شما پاسپورت ترکیه گرفته و می توانید به ۹۰ کشور جهان بدون داشتن ویزا سفر کنید.

ام تی رز

آیا ثبت شرکت در ترکیه آسان است؟ چقدر؟
تعداد کشور هایی که ثبت شرکت را سریعتر از ترکیه انجام می دهند بسیار کم است.شما می توانید در مدت زمان بسیار کمی ثبت شرکت در ترکیه را انجام داده و مدارک را به سرعت در اختیار داشته باشید. متخصصان شرکت پارس ترکان شما را در این راه همراهی می نمایند.

آیا با ثبت شرکت در ترکیه، افتتاح حساب بانکی در ترکیه نیز انجام می شود؟
قطعا به همراه ثبت شرکت شما در ترکیه، افتتاح حساب بانکی نیز انجام میشود

قابل توجه صادرکنندگان، واردکنندگان و تولید کنندگان که با مشکلات تحریم های خارجی در ایران مواجه میباشند

شما میتوانید با ثبت شرکت در ترکیه از مشکلات تحریم به سادگی عبور نمایید

ضمنا بانکهای ترکیه بستر مناسبی جهت نقل و انتقال پول به سراسر دنیا برای شما فراهم خواهد نمود

ضمنا شما میتوانید به راحتی و بدون نگرانی از تحریم با سراسر جهان به تجارت آزاد بپردازید

علاوه بر موارد بالا میتوانید از مزایای اخذ اقامت ترکیه نیز بهره مند گردید

اقامت ترکیه تا ۵ سال به صورت موقت به شما اعطا میگردد و با گذشت ۳ سال از این ۵ سال میتوانید اقامت دائم و پاسپورت کشور ترکیه را نیز دریافت نمایید

ام تی رز

متقاضیان میتوانند جهت دریافت خدمات یاد شده ( ثبت شرکت در ترکیه ) با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند.

اجاره آپارتمان در ترکیه اخذ اقامت ترکیه اخذ اقامت در ترکیه استانبول استعلام شرکت های ترکیه افزایش روند صادرات ایران به ترکیه افزایش سفر گردشگران ایرانی به ترکیه اقامت توریستی اقامت توریستی ترکیه اقامت دایم کشور ترکیه امنیت محله های استانبول در مقابل زلزله اوتلت های ترکیه بازرگانی بازرگانی ایران و ترکیه بازرگانی با ترکیه بلیط هواپیما برای استانبول تابعیت کشور ترکیه ترکیه تعداد گردشگران ایران به ترکیه در سال 2014 تعرفه ترجیحی میان ایران و ترکیه توریست توریسم توریسم در ترکیه ثبت شرکت در ترکیه جاذبه های گردشگری ترکیه خرید اتومبیل در کشور ترکیه خرید ملک در ترکیه رستوران در استانبول روابط بازرگانی ارومیه باترکیه زیباترین مقاصد گردشگری ترکیه فعالیت های تجاری و گردشگری بین ازمیر و کیش مراکز خرید ترکیه مراکز خرید درترکیه مزایای داشتن اقامت در ترکیه مشاوره بازرگانی در ترکیه مقاصد گردشگری ترکیه نحوه ازدواج اتباع خارجی در ترکیه همکاری تهران و آنکارا همکاری های گردشگری ایران و ترکیه پرواز های ترکیش ایرلاین کانال تلگرام پارس ترکان گردشگری در ترکیه گرفتن اقامت کشور ترکیه بدون ثبت شرکت و خرید ملک گسترش روابط بازرگانی ایران با ترکیه گسترش روابط گردشگری بین ایران وترکیه