شرایط معافیت گمرکی مواد اولیه

شرایط معافیت گمرکی مواد اولیه

واردات مواد اولیه

به طور کلی واردات مواد اولیه معاف نیست اما برخی واحدهای تولیدی می توانند تحت شرایطی از معافیت جزئی از حقوق ورودی استفاده کنند. محصول نهایی بیشتر یا برابر آن است و درخواست خود را به کارشناس، نماینده، دبیر سازمان و دبیرخانه ارسال می کند. در نهایت پس از تایید عدد 14 رقمی معافیت صادر می شود.

مالیات واردات مواد اولیه

آیا می دانید واحدهای تولیدی از پرداخت مالیات واردات مواد اولیه معاف هستند؟ ارزش معافیت 4 درصد ارزش کل کالا و حقوق ورودی مربوط می باشد. برای برخورداری از این نوع معافیت باید ابتدا در سامانه بهین یاپ در قسمت فرآیند معافیت های گمرکی ثبت نام کنید و به ماده 121 قانون گمرک لینک دهید و فاکتور و بارنامه و فاکتور انبار را بارگذاری کنید.

جهت اخذ معافیت گمرکی مواد اولیه تولیدی کارخانه صنعتی با شرکت بازرگانی مایان ویرا تجارت تماس حاصل فرمایید.

عوارض گمرکی

عوارض گمرکی

آیا می دانید شرکت های دانش بنیان از حقوق گمرکی و سود بازرگانی معاف هستند؟

معافیت از عوارض صادراتی برای صادرات کالا و خدمات شرکت های دانش بنیان.

معافیت از پرداخت حقوق ورودی و سود بازرگانی برای واردات ماشین آلات، تجهیزات، مواد اولیه، کالاها و قطعات مورد نیاز به صورت نمونه و به صورت محدود (در حدی که نمونه محسوب می شود) و صرفاً برای انجام مهندسی معکوس دانش بنیان. محصول و انجام فعالیت های تحقیق و توسعه.

نحوه اخذ معافیت گمرکی حق ورود شرکت های دانش بنیان به شرح زیر است: به قسمت سرمایه گذاری سامانه بهینیاپ مراجعه می کنند.

اجرای معافیت های گمرکی رصد می شود پس برای معافیت از حقوق ورودی حتما با ما مشورت کنید.

معافیت گمرکی

معافیت گمرکی

مجموعه ی ام تی رویال را می توانیم به عنوان یک کانال مواد اولیه غذایی در زمینه ی تامین و واردات معرفی نماییم.

مجموعه ی ام تی رویال یک کانال مواد اولیه غذایی در زمینه ی تامین و واردات می باشد. این شرکت در ارتباط با تامین و واردات انواع مواد غذایی فعالیت های بسیار گسترده ای را انجام می دهد. تمامی محصولات تامین شده توسط ام تی رویال، از بهترین و معتبرترین برندها دنیا تامین شده و به بازار داخلی عرضه می گردد. البته که این شرکت یک کانال مواد اولیه غذایی نیز در تلگرام راه اندازی نموده که تمامی مشتریان این مجموعه می توانند با کمک این کانال، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. کانال مواد اولیه غذایی ام تی رویال، مزیت های خاص خودش را دارد. در ادامه ما قصد داریم تا درباره ی فعالیت های شرکت ام تی رویال و کانال مواد اولیه غذایی که دارد، صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی بیشتر با فعالیت های این مجموعه، تا انتهای متن ما را همراهی نمایید :

کانال مواد اولیه غذایی

کانال مواد اولیه غذایی

مزیت های کانال مواد اولیه غذایی شرکت ام تی رویال

با راه اندازی یکی کانال مواد اولیه غذایی، اکثر مشتریان به یک لیست معتبر به همراه قیمت از تمامی محصولات دسترسی پیدا خواهند کرد. در واقع، دسترسی آسان را می توانیم یکی از مهم ترین مزیت های راه اندازی این کانال، تعریف کنیم. کما اینکه با کمک یک کانال مواد اولیه غذایی،  تمامی مشتریان و متقاضیان، خیلی زودتر از حد معمول، از وجود محصولات آگاهی پیدا می کنند. همچنین خیلی زودتر از روال عادی، می توانند سفارشات خود را توسط اپراتور مجموعه در تلگرام به ثبت برسانند.

به هر حال با توجه به پیشرفت تکنولوژی، راه اندازی یک کانال مواد اولیه غذایی، برای شرکت های معتبر، یک امر بسیار مفید خواهد بود. چرا که این کانال ها می توانند به راحتی، تمامی فعالیت های گسترده ی مجموعه را چه در زمینه ی تامین انواع مواد غذایی و چه در زمینه ی تامین سایر محصولات وارداتی، پشتیبانی کند.

کانال مواد اولیه غذایی

معافیت گمرکی

معافیت گمرکی

بهترین شرکت واردات مواد اولیه غذایی

ببینید؛ همه می دانیم که تجارت و خصوصا واردات یک محصول، چالش های خاص خودش را دارد. اما مواد غذایی به دلیل تاریخ انقضایی که به ان ها تعلق می گیرد، تجارت پرریسک تری محسوب می شوند. شما کمتر مجموعه ای را می توانید بیابید که توانسته باشد در زمینه واردات انواع محصولات غذایی، به عنوان یک کانال مواد اولیه غذایی خوب، عرض اندام کند.

خوشبختانه مجموعه ی ام تی رویال، یکی از شرکت های بسیار فعال در این زمینه می باشد. این مجموعه با تکیه بر سابقه و تخصصی که دارد، می تواند یک کانال مواد اولیه غذایی بسیار معتبر و گسترده، معرفی شود. تمامی محصولات و مواد اولیه غذایی که توسط این مجموعه وارد می شود، در با کیفیت ترین حالت ممکن، به دست مشتری خواهند رسید. قیمت تمام شده ی تمامی محصولات، در معقول ترین و مقرون به صرفه ترین وضعیت ممکنه، بر روی بسته بندی محصول لیبل خواهد خورد. در نهایت نیاز است بدانید که مجموعه ی بزرگ ام تی رویال تمامی این خدمات را با هدف دسترسی راحت و آسان هم وطنانش به بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه غذایی، انجام می دهد.

کانال مواد اولیه غذایی

کانال مواد اولیه غذایی

تماس با شرکت ام تی رویال

00902122582323 دفتر مرکزی

00905377983495 موبایل واتس اپ

اینستاگرام شرکت:MTROYALCOMPANY
ثبت سفارش و درخواست مشاوره
www.mtroyal.com.tr/fa

 

کانال تلگرامی شرکت ام تی رویال

Royal@mtroyal.com.tr

مطالب پیشنهادی شرکت ام تی رویال برای مطالعه

واردات سدیم سسکویی کربنات Sodium sesquicarbonate