تجهیز سالنهای مرغداری بامدرنترین و به روز ترین قفس های تمام اتوماتیک پرورش مرغ تخم گذار ،گوشتی،پولت

قفس تمام اتوماتیک پرورش مرغ تخمگذار بشرح:

ابعاد سلول: 60 ×60 جهت 9سرمرغ

اسکلت قفس:پایه و اسکلت با مرغوب ترین ورق گالوانیزه گرم و کفی و دیواری و درب قفس با توری مشبک با مفتول گالوانیزه گرم .

دانخوری تمام اتوماتیک : اوگر و 1دستگاه واگن جهت هر همراه با مارپیچ و موتور وکابل و تابلو برق و تنظیم دان جهت توزیع یکنواخت دان به صورت کاملا وزن شده و دقیق.

آبخوری تمام اتوماتیک: نیپل و نبشی و فلاشتانک و سایر ملزومات تکمیلی.

تخلیه تمام اتوماتیک کود تا کامیون :جهت هر یک طبقه نوار کود و موتور تعبیه گردیده که با روشن کردن موتور کود هر طبقه توسط نوار به انتهای سالن میرود و از آنجا به نوارنقاله کود انتهای سالن انتقال پیدا میکند که در نهایت توسط نوارنقاله بالابر کود به کامیون انتقال می یابد.

سیستم جمع آوری تخم مرغ تا انبار تخم مرغ: جمع آوری تخم مرغ توسط آسانسور و ریل تخم مرغ جمع کن تا انبار تخم مرغ میباشد.

قفس تمام اتوماتیک دو منظوره پرورش پولت و مرغ گوشتی با تخلیه اتوماتیک کودومرغ تا کامیون بشرح:

ابعاد سلول: هر سلول 244×177 جهت 100 قطعه مرغ .

اسکلت قفس: پایه و اسکلت با مرغوب ترین ورق گالوانیزه گرم وشاسی آلومینیومی و دیواری و درب قفس توری مشبک با مفتول گالوانیزه گرم.

آبخوری: شامل لوله نیپل و و نیپل و کاسه زیر نیپل و فلاشتانک وشیلنگهای مربوطه .

دانخوری : شامل سیستم دانخوری بشقابی با بشقابهای منحصر به فرد که مانع از ضایعات و پرت دان میشود.

سیستم روشنائی: در هرسلول 2عدد لامپ کم مصرف 8 وات وحباب محافظ لامپ.

کفی قفس:ضمن دارا بودن استحکام کافی از انعطاف پذیری کافی نیز برخوردار باشد تا از جراحات سینه و ضایع شدن گوشت جلوگیری شود. کشویی بودن کفی امکان بارگیری جوجه ها را در پایان دوره به طور اتوماتیک از انتهای هر فراهم نموده است.

تخلیه کود و مرغ تا ته قفس : نوار زیر طبقات قفس به ضخامت1میلیمترجهت تخلیه کود و مرغ بصورت اتوماتیک میباشد.

تخلیه اتوماتیک کود تا کامیون: نوار نقاله انتقال کودبه عرض سالن جهت انتقال کود کلیه ها از ته قفس و همچنین بالابر8متری جهت انتقال کود از نوار نقاله عرضی به بالابر و نهایتا انتقال به کامیون.

تخلیه اتوماتیک مرغ تا بالابر بیرون سالن جهت بارگیری کامیون: نوار نقاله انتقال مرغ به صورت آسانسوری درعرض سالن جهت انتقال مرغ کلیه ها از ته قفس و همچنین انتقال از ریل عرضی سالن به بالابر6متری جهت انتقال مرغ به بیرون سالن.

ویژگی متمایزقفس مرغ گوشتی باعث افزایش تعداد دوره های پرورش درسال، افزایش رفاه گله، بهبود تهویه و افزایش سطح بهداشت گله ، افزایش کیفیت گوشت ، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های کارگری باعث بهره وری بهینه میگردد.

سایر تجهیزات ازجمله سیلو و اوگر انتقال دان و هواکش و پدکولینگ و دمپر و نوار نقاله انتقال کود ،گریل مادر و گوشتی، قاب پوشال ،اینلت، هیتر.نیپل ، کاسه زیر نیپل.