گوشی آیفون 6 طرح اصلی 16 گیگ -آیفون 6 فول کپی -آیفون 6 چینی – apple iphone 6

پاسخگویی فقط از طریق پیامک و تلگ رام: 09194290056
شرکت TXL یک کپی عالی از آنرا با طراحی ظاهری کاملا فول کپی و سیستمی مناسب وارد بازار کرده است.

از لحاظ ظاهری این گوشی کاملا شبیه آنچه شرکت اپل در مورد آیفون 6 اظهار نظر کرده و تصاویرش را منتشر کرده است طراحی شده است.
همان کلید هوم که تقریبا شبیه کلید هوم آیفون 5 اس هست نیز در این گوشی تعبیه شده است.
کلیدهای ولوم و سایلنت و پاور نیز در دو طرف گوشی قرار داده شده است تا ظاهر همیشگی آیفون که دارای دگمه پاور در قسمت بالای گوشی بود پایان داده شود.
ظرافت این مدل کاملا شبیه گوشی اصلی اپل و طراحی نخستین آیفون 6 طراحی شده است . در واقع این گوشی ظریفترین گوشی از سری محصولات اپل هست. ضمنا وزن گوشی نیز کمتر شده است.
از همه مهمتر صفحه نمایش گوشی است که برای اولین بار از سایز کوچک به سایز بزرگ تغییر داده شده است . در واقع در طراحی این گوشی همانگونه که شرکت اپل اعلام نموده بود از صفحه نمایش 4.7 اینچی 16 میلیون رنگ و تکنولوژی IPS استفاده شده است.
آرم سیب پشت گوشی برخلاف نمونه های قبلی چاپی نیست بلکه بر روی گوشی حک شده است.
جنس بدنه گوشی نیز از پلاستیک فشرده با کیفیت عالی تهیه شده است که حتی الامکان از ایجاد خش بر روی بدنه جلوگیری می کند.
تلفن سفارش:09194290056

نیاز به توضیح ندارد که این گوشی نیز مانند گوشی اصلی اپل از سیم کارت نانو (کوچک) استفاده می کند. سیم کارت این گوشی نیز از بغل وارد گوشی می شود دقیقا مانند گوشی اصلی اپل . چنانچه این گوشی را تهیه نمودید باید سیم کارت خود را به یک موبایل فروشی برده و از وی بخواهید که سیم کارت شما را به سیم کارت نانو تبدیل کند و یا با مراجعه به شرکت مخابرات منطقه خود تهیه نمایید (بدون هیچگونه هزینه ای) . در واقع سیم کات نانو همان سیم کارت قبلی شماست ولی با سایز کوچکتر .

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید واقعی ورژن 4.4.2 می باشد که ورژن خیلی خوبی برای اندروید بوده و تمامی برنامه ها و بازیهای اندروید را می توان روی آن نصب کرد .

از امکانات دیگر این گوشی می توان به 3G بودن آن اشاره کرد . 3G بدین معناست که گوشی این قابلیت و سیستم را دارد که بتواند از نسل جدید اپراتور که همان رایتل می باشد استفاده کند . البته این فقط یک بخش قضیه است .. باید گفت گوشیهایی که سیستم 3G دارند همواره از گوشیهایی که 3G نیستند و اصطلاحا 2G نامیده می شوند سیستم قدرتمند تر و حرفه ای تری دارند زیرا برای قرار دادن سیستم 3G در یک گوشی باید از سخت افزار بهتر و قویتری جهت ساخت گوشی استفاده کرد.

قابلیت اتصال به GPRS و دیتای اینترنت تمامی سیم کارتهای ایران

باطری گوشی نیز بسیار قدرتمند و عالی کار می کند به گونه ایکه با باطری گوشیهای اصلی رقابت می کند . بنابراین نیازی نیست که نگران خالی شدن شارژ باطری گوشی خود باشید . در واقع باطری این گوشی از تمامی مدلهای قبلی آیفون حتی آیفون 5اس نیز قویتر است.

دوربین گوشی نیز 3 مگا پیکسل می باشد .

تلفن سفارش:09194290056

دوربین دوم این گوشی به دلیل سیستم 3G که دارد می تواند جهت مکالمات تصویری (با استفاده از سیم کارت رایتل) و یا تماس های تصویری (با استفاده از برنامه هایی نظیر ) به کار رود .

سی پی یو گوشی MT6589 چهار هسته ای با سرعت یک گیگا هرتز می باشد . البته برنامه هایی نظیر CPU Z و Antutu سرعت سی پی یو را 2.4 گیگاهرتز اعلام می کنند که البته شاید هم درست باشد اما ما آنرا حداقل یک گیگ اعلام می کنیم تا از صحت اطلاعات خود کاملا اطمینان داشته باشیم.

رم گوشی نیز 1860 مگابایت می باشد که رم بالایی محسوب می شود .

حافظه داخلی گوشی نیز 16 گیگ هست . بنابراین از لحاظ حافظه داخلی نیز نگرانی نخواهید داشت.

منوهای گوشی نیز کاملا شبیه گوشی اصل و در واقع با طرح IOS طراحی گردیده است بنابراین منوهای گوشی نیز در واقع همان منوهای گوشی ا
ین گوشی دارای بلوتوث ورژن 4 با امکان اتصال سریع به گوشیهای دیگر می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت از دیگران بلوتوث دریافت نموده و یا برای دیگران بلوتوث ارسال کنید.
دارای قابلیت شناسایی 5 نقطه همزمان . بنابراین در برنامه ها و بازیهایی که نیاز به لمس چند نقطه همزمان از صفحه نمایش را دارند به بهترین وجه جواب می دهد. همچنین در قسمتهای مختلف مثلا برای زوم روی تصاویر و یا تنظیم روشنایی صفحه می توانید از قابلیت مولتی تاچ استفاده نمایید . مثلا چند انگشت خود را روی صفحه گذاشته و حرکت دهید.
در این گوشی همانند نمونه قبلی آیفون (آیفون 5اس) از دو نوع منو کرکره ای بالا و پایین استفاده شده است. همانگونه که اطلاع دارید تمامی گوشیهای اندرویدی دارای منو کرکره ای بالای گوشی هستند بدین معنا که برخی اطلاعات و عملکردهای گوشی را میتوانید در منو کرکره ای که از بالای گوشی اعمال می شود مشاهده نمایید (با کشیدن دست روی صفحه نمایش از بالا به پایین) . اما در این مدل ؛ علاوه بر منو فوق ؛ منوی کرکره ای پایین که در گوشی آیفون 5 اس اصلی طراحی گردیده نیز وجود دارد . بنابراین با کشیده دست از پایین صفحه گوشی به سمت بالا ، میتوانید به یکسری دیگر از منوها و عملکردها دسترسی داشته باشید.

در قسمت چپ بدنه نیز یکعدد کلید سایلنت و دگمه های کم و زیاد کردن گوشی وجود دارد که توسط آنها می توانید صدای دستگاه خود را کم و زیاد نموده و یا گوشی خود را روی بیصدا قرار دهید . در قسمت راست نیز کلید پاور گوشی قرار دارد.

دارای 48 ساعت مهلت تست

تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند . بدین وسیله مشتری می تواند پس از دریافت سفارش خود ، به مدت 48 ساعت امکانات گوشی را تست نموده و در صورتیکه عیب و یا ایرادی در گوشی مشاهده نمود (مانند مشکل آنتن، خرابی اسپیکر و …) جهت تعویض گوشی خود اقدام نماید . البته لازم به ذکر است که همواره قبل از ارسال سفارشات ، امکانات گوشی از هر لحاظ تست می گردد تا از سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر حاصل شود اما باز هم جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، مهلت تست 48 ساعته برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش این گوشی دقیقا مانند آیفون 6 اصلی است . دارای سایز 4.7 اینچ و با کیفیت و سرعت عالی . در این گوشی از تاچ کاملا خازنی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده استفاده شده است به گونه ایکه با کوچکترین تماس دست شما کار کرده و عکس العمل نشان می دهد . سرعت کارکرد تاچ این گوشی را می توانید با گوشیهای اصلی مقایسه نموده و لذت ببرید.

ضمنا صفحه نمایش گوشی از نوع 16 میلیون رنگ IPS می باشد . بنابراین با تغییر جهت و زاویه دید ؛ باز هم می توانید صفحه نمایش گوشی را به خوبی مشاهده نمایید و صفحه گوشی تیره و یا سیاه نخواهد شد . این موضوع را نیز در فیلم گوشی نشان داده ایم.

از لحاظ منو سیستم نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است به گونه ایکه حتی در زمان روشن و خاموش دن نیز با آرم اپل (سیب) روشن و خاموش می شود (تصاویر زمان روشن و خاموش شدن این گوشی را می توانید در قسمت آلبوم تصاویر این محصول مشاهده نمایید).

دارای GPS و قابلیت نقشه خوانی قوی و سریع.

همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید می باشد . به همین دلیل می توانید انواع برنامه های اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . به عنوان مثال می توانید برنامه های اندروید را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید .

همچنین می توانید انواع بازیهای زیبای اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . بازیهایی نظیر بازیهای اکشن ، فکری ، 3D و … .

این گوشی به دلیل سنسور شتاب سنجی که دارد قادر است انواع بازیهای حرکتی که با حرکت دادن گوشی کار می کنند را اجرا نماید . بازیهایی نظیر موتورسواری ، اتوموبیل رانی و … .

از سنسورهای دیگر این گوشی میتوان به سنسور Proximity که همان سنسور مجاورت بوده و موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد اشاره کرد . این سنسور نیز در فیلم گوشی نمایش داده شده است.

قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و …

دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها

دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک

تلفن سفارش 09194290056

دارای فونت فارسی زیبا و شیک . این مدل برخلاف برخی مدلهای ضعیف که فونت فارسی عجیب و غریب دارند ، دارای فونت فارسی بسیار شیک و زیبا می باشد . علاوه بر این خودتان می توانید انواع فونت های زیبا را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید.

شبکه های ارتباطی : 3G – GPS -GPRS – WLAN – Bluetooth

همچنین می توانید انواع برنامه های آفیس نظیر word و PDF و Exel را روی گوشی نصب و اجرا نمایید.

دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید.

دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید . همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.

قابلیت پخش انواع فیلمهای HD . چند نمونه فیلم و کلیپ HD نیز در فیلم گوشی اجرا گردیده است که می توانید در این مورد به فیلم گوشی مراجعه نمایید.

دارای برنامه Wifi و اینترنت بی سیم که 100% و به صورت کاملا تضمینی کار می کند . با استفاده از اینترنت بی سیم این گوشی (Wifi) می توانید به راحتی به انواع مودم ها (حتی مودم دانشگاهها) وصل شده و وارد محیط اینترنت شوید.

پاسخگویی فقط از طریق پیامک و تلگ رام: 09194290056