تورهای زمینی و هوایی آذربایجان باکو

آژانس آسان هجرت مجری مستقیم تورهای آذربایجان با بهترین قیمت و برترین کیفیت می باشد،ضمنا این آژانس طراح تورهای ویژه آذربایجان در بین آژانس های ایرانی است.
این شرکت اولین برگزارکننده تور آذربایجان در ایران می باشد که آن را به صورت مستقیم و با همکاری دفتر خود در باکو و لیدر تورهای فارسی زبان و مجرب به صورت هوایی و زمینی هر هفته با ارزان ترین نرخ اجرا می نماید.
خدمات تور آذربایجان:
اخذ ویزا- بلیط باکو و مرکز رزرواسیون کلیه هتلهای شهر باکو و مراکز اقامتی ساحلی و مهمانپذیزهای کوهستانی جمهوری آذربایجان با تأییدیه کتبی آژانس آسان هجرت

تورهای به یادماندنی باکو

توره 8 روزه باکو (زمینی)
خدمات شامل: ویزا- بلیط رفت و برگشت با اتوبوس- اقامت در هتل- صبحانه- گشت شهر باکو
تور 8 روزه باکو (هوایی)
خدمات شامل: ویزا- بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ایران ایر یا آذال- ترانسفر فرودگاهی- اقامت در هتل- صبحانه- گشت شهرباکو.
تور 5 روزه باکو (زمینی)
خدمات شامل: ویزا- بلیط رفت و برگشت با اتوبوس- ترانسفر فرودگاهی- اقامت در هتل- صبحانه- گشت شهرباکو.
تور 4 روزه باکو (هوایی)
خدمات شامل: ویزا- بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ایران ایر یا آذال- ترانسفر فرودگاهی- اقامت و صبحانه- گشت شهرباکو.
سایر خدمات:
اخذ ویزا- بلیط باکو و مرکز رزرواسیون کلیه هتلهای شهر باکو و مراکز اقامتی ساحلی و مهمانپذیزهای کوهستانی جمهوری آذربایجان با تأییدیه کتبی آژانس آسان هجرت

ما شما را به دیدار از کشور جمهوری آذربایجان و شهر قدیمی و تاریخی باکو دعوت می کنیم. شهر بندری باکو بزرگترین و مهمترین شهر جمهوری آذربایجان است که در کنار سواحل دریای خزر قرار گرفته است.
جاذبه های توریستی و تفریحی- سواحل شنی و زیبا- معماری مدرن و سنتی شهر و مراکز خرید این شهر را به شهری توریستی تفریحی تبدیل کرده است. با سفر به باکو تجربه ای زیبا و به یادماندنی از سفر به آسیای میانه برای خود به یادگار بگذارید.