تور ارزان دبی

تور ارزان دبی
چرا بیشتر مسافر ها دوست دارند با تور ارزان دبی به مسافرت بروند؟
تور ارزان دبی:سال هاست که مردم تور ها را با تور لحظه آخری به مسافرت های چند روزه معمولا به شهر های ترکیه می روند. از طرفی این تورها زمانی به درد می خورد، که شما قصد تفریح و یا گشت و گذار نروید و تنها برای خرید چند روزه با تورهای ارزان مسافرت کنید. تور های مسافرتی ارزان معمولا در بین آژانس هایی که دست اول نیستند برای جذب مسافر استفاده می شوند . تا بتوانند تورهای دیگری را هم به مسافران خود معرفی نمایند و بفروشند. پس اگر تور ارزان را در بین آژانس ها مقایسه کنیم. نود درصد تجربه تورهای خوب را نخواهیم داشت بنابراین برای مسافرت بهتر باید دنبال آژانسهای خوب و چارتر باشیم که توانایی داشتن تور ارزان را دارا هستند. تور دبی سرشار از جاذبه ها ی گردشگری میباشد و هر روز بر ارزش جاذبه های گردشگری و تعداد آنها افزوده می شود .یکی از مهمترین جاذبه های تور دبی برج خلیفه میباشد که به تنهایی یکی از جاذبه ها می باشد.
خوب چرا تور ارزان دبی با آژانس گشت نوید همسفر باشیم ؟

دلایل به شرح زیر:
1- تور ارزان دبی در آژانس گشت نوید چارتری است و دست آژانس گشت نوید برای تورهای ارزان باز است. یعنی اینکه در هر هواپیمایی همیشه و هر روز حداقل 50 صندلی رزرو شده است.
2- آژانس گشت نوید یک شرکت مسافرتی خانوادگی است و تمامی پرسنل خانوادگی در آن حضور دارند و برای رضایت مشتری تمامی امکانات لازم فراهم شده است.
3- آژانس گشت نوید هم مدیر بخش خارجی دارد و به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل دارد. و کاملا از بخش تور داخلی مجزاست.
4- ارتباط قوی آژانس گشت نوید با تمامی هتل های طرف قرارداد باعث پایین بودن قیمت تورها دراین آژانس است.
5-این آژانس متشکل از اعضای با تجربه چهل ساله و جوانان مستعد برای خدمات رسانی در بحث گردشگری است.
چرا تور ارزان دبی مگر تور ها به یک قیمت فروخته نمی شوند؟

تور ارزان دبی در فصول مختلف معانی مختلفی دارد منظور از این کلمه در فصل تابستان یعنی پایین ترین نرخ در بازار رقابتی ولی کلا منظور از تور ارزان دبی یعنی در چه فصلی تور دبی از همه فصول ارزان تر است . همانطور که میدانید دبی یکی از بزرگترین شهرهای امارات متحده می باشد. که نسبت به بقیه شهرهای شیخ نشین امارات از لحاظ توریسیتی و از لحاظ تفریحات بالاتر می باشد. دبی به دلیل شرایط جغرافیایی و اب و هوایی مطمئنا در فصل تابستان توریست کمتری را به خود می بیند.
به همین دلیل جواب تور دبی در فصل تابستان می باشد. تورهای دبی از تاریخ دهم خردادماه به دلیل کاهش نرخ هتل ها در دبی شروع به کاهش قیمت کرده و این روند تا اوایل سپتامبر یعنی دهم شهریور ادامه پیدا میکند.دبی به عنوان یکی از بهترین و زیباترین شهرهای امارات متحده ی عربی شناخته شده است که به علت جاذبه های گردشگری بسیار زیاد و منحصر به فردی که دارد همه ساله افراد زیادی را برای بازدید به سوی خود فرامی خواند.
علاوه بر آن این شهر دارای هتل های زیاد با امکانات بسیار زیاد و با قیمت های مناسب می باشد. از جمله این هتل های مشهور در جهان هتل برج العرب می باشد.
ردیف نام هتل درجه تعداد شبها قیمت
1 FORTUNE PEARL 3 سه شب و چهار روز 1099000 تومان
2 SADAF 3 سه شب و چهار روز 1069000 تومان
3 DELMON PALACE 3 سه شب و چهار روز 1121000تومان
4 ORCHID 3 سه شب و چهار روز 1159000تومان
5 FORTUNE GRAND 4 سه شب و چهار روز 1169000 تومان
6 AVENUE 4 سه شب و چهار روز 1229000 تومان
7 RAINTREE 4 سه شب و چهار روز 1299000تومان
8 SUMMIT 4 سه شب و چهار روز 1259000تومان
9 CROW PLAZA 5 سه شب و چهار روز 1349000تومان
10 AVANI DEIRA 5 سه شب و چهار روز 1449000تومان

قیمت تور استانبول چند؟ این سوالی است که اکثر مردم می پرسند و یکی از عبارات کلیدی در گوگل ، قیمت تور استانبول چند است؟ بنابراین برای بهترین تور استانبول و قیمت های مناسب همیشه سایتهایی موفق اند که تور چارتری استانبول دارند در این راستا گشت نوید با برخورداری از توان چندین سال مالی و توان تجرب خود در زمینه تور مسافرتی استانبول در بین 50 آژانس برتر تور قرار گرفته افتخاری که با زحمت کادر فنی و مجرب تور استانبول گشت نوید حاصل شده است.
ماههای ارزان تور دبی کدام ماههاست؟
برج ارزانی دبی در مرداد ماه و یا در ماه رمضان صورت میگیرد . تور ارزان دبی در موتور جستجوگر گوگل توسط کاربران بسیار جستجو می شود که نتایج بسیار زیادی را به دنبال دارد .شرکت آژانس هواپیمایی گشت نوید در بحث و اجرای تورهای دبی همواره سعی داشته است. که نفر اول در کیفیت و خدمات و قیمت نسبت به رقبای خود را در بازار توریست باشد.تور دبی در تیر ماه با نرخی حدود بر 895 هزار تومان چهار روزه با پروازهای ایرانی و یا ایر ایر عربیا انجام می شود. تور ارزان دبی مرداد ماه تقریبا با همین حدود نرخ اجرا می شود.
استثنایی ترین تور ارزان دبی
تور های ارزان دبی یکی از استثنایی ترین و ویژه ترین تورهای این آژانس هواپیمایی می باشد.
این تورها یک فرصت برای کسانی می باشد که می خواهند با مناسب ترین قیمت به بهترین مکان ها مسافرت کنند.
اگر خواستار یک مسافرت و تور ارزان همراه با اقامت در بهترین هتل ها می باشید با شرکت هواپیمایی گشت نوید تماس یگیرید.22332753
قیمت تورهای دبی بصورت دسته بندی زیر می تواند پاسخ بعضی از سوالات شما را بدهد
1- تور دبی با هتل های 5 ستاره در دبی
2- تور دبی با هتل 4 ستاره
3- تور دبی با هتلهای دو ستاره و 3 ستاره
4- تور دبی با گردش از مناطق دیدنی دبی
تور دبی و قیمت آن در مهرماه
تور دبی در مهر ماه نسبت به تور دبی در مرداد ماه تفاوت زیادی دارد. به این دلیل که هتل های دبی در ماه تیر به دلیل گرم بودن هوا نرخ های خود را کاهش میدهند. همچنین در مهرماه به دلیل شروع مدارس در ایران قیمت تور دبی کاهش می یابد.تور دبی در بقیه ماه های سال با جستجوی کاربران نتیجه مناسبی را نسبت به این سه ماهی که در مقاله نوشته شده است را نمی دهد.
گوشی را ور دارید برای یک برنامه مسافرتی با تور ارزان دبی با آژانس گشت نوید تماس بگیرید.