دستگاه تصفیه هوا نئوتک مدل neotec_XJ-3800A-1

تصفیه هوا نئوتک XJ-3800A-1

– ولتاژ : AC230V/50Hz

– مصرف برق : 80W

– مقدار تولید اکسیژن فعال : 0.05 ppm

– فضای پوشش دهی : 70 m 2 در هر هفت دقیقه

– ابعاد : 343x255x610 (mm)

– میزان صدا : Weak35(dB)med.45(dB)Strong52(dB) Quiet20(dB)

– مقدار تولید یون منفی : 2×106 /cm3

– وزن : 6850 گرم

– کنترل کیفیت هوا از طریق سنسورهای مخصوص بو و غبار ومواد آلرژی زا

– پنج لایه فیلتر غبارگیر پلاسما قابل شستشو ،فیلترTIO2 ، فیلتر کربن اکتیو ، فیلتر هپا ، پیش فیلتر

– قابلیت تنظیم دستگاه به صورت اتوماتیک

– مجهز به سیستم هوشمند

– دارای ریموت کنترل

دستگاه تصفیهء هوا هوشمند با ژنراتور یونی مجهز به فیلتر اولیه قابل شستشو جهت جذب ذرات بزرگتر، فیلتر پلاسما قابل شستشو، فیلتر کربن اکتیو، فیلتر هپا و فیلتر Tio2 و لامپ( یو وی) با تکنولوژی متعدد کاملترین سیستم پاکیزه کننده ء هوا می باشد. مجهز به سنسور بوده و کیفیت هوا و کارآیی فیلترها را مونیتور می کند. زمان تعویض فیلترها را به شما اطلاع می دهد و با کمک جدید ترین تکنولوژیهای دنیا ( شش تکنولوژی پیشرو) کلیهء آلاینده ها را از بین می برد.

ین دستگاه محیط را ازکلیهء آلاینده ها، عوامل آلرژی زا، عوامل بیماری زا ، گازها ی سمی ، گرد و غبار، بو های نامطبوع و دود پاک می کند، کارآیی جذب گرد و غبار آن 99.97% است. ذرات تا اندازه ء 0.3 میکرونی را از بین می برد.

با ایجاد جریان هوا 2 متر مکعب در ثانیه به سرعت هوای تصفیه شده را در داخل اتاق به گردش در می آورد. فیلتر آن با در نظر گرفتن آلودگی محیط می بایست سالی یکبار عوض شود ولامپ یو وی آن می بایست هر دو سال( 6000 ساعت ) یکبار تعویض گردد.

طراحی شده با صدای پائین. دارای کنترل از راه دور

این دستگاه در بین دستگاههای تصفیه ء هوای مجهز به سیستم هپا از بالاترین تکنولوژی برخودردار می باشد . سه لایه فیلتر هپا و کربن اکتیو با قابلیت اجرائی بالا می تواند ذرات بسیار ریز به اندازه ء 0.3 میکرونی را فیلتر نماید و هوای پاک و تمیز را جایگزین هوای آلوده نماید .

این دستگاه با ایجاد یونهای منفی که خود را به ذرات مضر موجود در هوا که به صورت مثبت باردار میباشند ( از قبیل گازهای سمی و دود) می چسبانند و با سنگینتر و حجیم تر کردن آنها امکان باقی ماندنشان را در هوا غیر ممکن می سازند تا دیگر نتوانند آسیبی به سلامتی استنشاق کنندگان هوای موجود برسانند.

این دستگاه قابلیت کار با سه سرعت متفاوت با توجه به نیاز شما را دارد ، دارای تایمر و دکمه ء مخصوص تصفیه ء هوا از طریق اکسیژن فعال نیز می باشد.

لامپ اولتراوایولت که در داخل دستگاه قرار دارد جرم ها، ویروس ها ، باکتریها و سایر آلوده کنندگان بایولوجیکال محیطی را از بین می برد. لامپ یو وی همچنین اجازه نمی دهد که میکروارگانیزم های جذب شده توسط فیلتر دوباره تولید مثل نمایند.

این دستگاه هوای آلوده ء فضاهای 70 متر مربعی را ظرف هفت دقیقه تصفیه و به هوای پاکیزه تبدیل می نماید .