بهترین کسب و کارها در ترکیه کدامند؟

بهترین کسب و کارها در ترکیه کدامند؟

کسب و کارها در ترکیه

بهترین کسب و کارها در ترکیه کدامند؟

اگر بخواهیم به سوال بهترین کسب و کارها در ترکیه پاسخ دقیق تری بدهیم ،بهتر میباشد کسب و کار در ترکیه را به دو بخش اصلی تقسیم نمائیم که بتوانیم دقیق تر و جامع تر در این مورد توضیح دهیم

کسب وکار در ترکیه

کسب و کار در ترکیه

  • کسب و کارهایی که نیازمند سرمایه هستند

  • کسب و کار هایی که نیازمند سرمایه نمیباشند

  1. اصولا کسب و کارها در ترکیه که نیازمند سرمایه میباشند خود به دو دسته نیازمند سرمایه زیاد و نیازمند سرمایه کم تقسیم میشود ولی ما هر دو را در مجموعه نیازمند به سرمایه در ترکیه محسوب میکنیم.

کسب و کارهایی که نیازمند سرمایه در ترکیه هستند مانند افتتاح رستوران،سالن زیبایی،دفتر توریستی،بوفه،کافه،کلاسهای آموزشی زبان،و سایر شغلها که هر کدام نیازمند گرفتن مشاوره از افراد با تجربه و موفق در ترکیه میباشد.

ما برای یک نمونه افتتاح رستوران را مثال میزنیم:

برای بازکردن یک رستوران با دو روش خرید رستوران و یا اجاره رستوران امکان پذیر میباشد ،که در هر دو صورت شما نیازمند اخذ مجوزات لازم از ادارات مرتبط میباشید .

در این میان استخدام سرآشپز کارگر و کمک آشپز در رستوران ترکیه لازم میباشد. مرحله بعد داشتن دستگاه کارتخوان ،تبلیغات،هزینه دارایی،هزینه بستن دفاتر و …………..

حال از شرایط رستوران و تحقیق که چه رستورانی بزنیم خارجی یا ترکیه ای شرایط اجاره و …… بگذریم

ایا با تمام این تفاصیر این رستوران چقدر درامد دارد و آیا توجیه اقتصادی دارد یا خیر نیازمند دانستن میزان سرمایه گذاری و تجربه و تخصص سرمایه گذار میباشد .

اصولا هر یک میلیون لیر در ترکیه باید ماهیانه 15 الی 25 هزار لیر سود آوری داشته باشد که این مبلغ در اوایل یعنی بعد از سه ماه تا یکسال معقول مس=یبتشد و سپس رفته رفته با پایین آوردن هزینه ها وتجربیات تا 7 الی 8 درصد در ماه میرسد مبلغی نزدیک به 80 هزار لیر در ماه

اما یک نکته بسیار مهم در کسب و کار در ترکیه میباشد و آنهم مشتری مداری و عدم تعطیلی در کارهایی همچون رستوران داری که پیشنهاد میشود دو شریک اینکار را انجام دهند که هم اطمینان بیشتری باشد و هم به صورت شیفتی کار راکنترل کنند.

شرکت ام تی رویال با راه اندازی بیش از 30 کسب و کار موفق دارای ایده های جالبی برای تمام فارسی زبانان عزیر داشته باشد. تمامی مشاوره های ما رایگان میباشد.

کسب و کارهایی که در ترکیه نیازمند سرمایه نمیباشند و اگر هم باشند بسیار جزئی میباشد

خوب کدام کسب و کارها اولین چیز که بذهن ما میرسد

کسب و کارها در ترکیه

کسب و کارها در ترکیه

استخدام شدن

بازاریابی

کسب و کارها در ترکیه که بتوانیم در آن استخدام شویم زیاد میباشد ولی نیازمند تخصص های مربوطه میباشد .

1- دانستن زبان استانبولی

2-تسلط بر زبان انگلیسی

3-آشنایی بر کامپیوتر و حوزه اینترنت

موارد فوق بصورت کلی بود که در استخدام مهم میباشد ولی دانستن تخصص هایی ازقبیل مدیریتی زبان عربی و امثال این موارد در استخدام در اولیت اول در ترکیه میباشد .

مورد بعد که موضوع بسیار مهمی میباشد بازاریابی در کسب و کارها در ترکیه میباشد در این مورد دانستن زبان استانبولی و شناخت بازار ایران و ترکیه میتواند انقلاب مالی را برای شما ایجاد نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رایگان با ما در تماس باشید تا مشاوران ما بصورت کامل شما را از شرایط کسب و کارها در ترکیه مطلع سازند

موفق باشید.

گام به گام مهاجرت به ترکیه

 

[carousel_post title=”نیازمندیهای ترکیه” desc=”بزرگترین سایت نیازمندیهای فارسی زبانان” ad_cat=”‹º›‹²›59‹²›‹¹›” number=”8″ uniqid=”nasim_5ca8cc652ca0a” _array_keys=”{‹²›ad_cat‹²›:‹²›ad_cat‹²›}” _fw_coder=”aggressive” __fw_editor_shortcodes_id=”3e06be4d5615a83ae019bf498792f201″][/carousel_post]