راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

راه های زیادی برای تشخیص یک شرکت معتبر در ترکیه وجود دارد.که ما در اینجا با چند تکنیک ساده میتوانیم اعتبار یک شرکت را سنجش نماییم. البته قبل از پرداخت به روشها و اعتبار سنجی مهمترین نکته را فراموش نکنید.که اعتبار یک شرکت با نوع خدماتی که می دهد هم سنجش می شود.برای مثال یک شرکت تولیدی در ترکیه هرگز در چهارچوب توریسم نمیتواند معتبر باشد.چون تجربه ثابت کرده است که همه کاره هیچ کاره می باشد.

شرکت معتبر در ترکیه

شرکت معتبر در ترکیه

راه های تشخیص شرکت معتبر در ترکیه

اولین گام این است که شخصی که خود را نماینده شرکت معرفی می نماید.از او این سوال پرسش شود که واقعا شرکت شما در ترکیه ثبت شده است و شماره ثبت و مالیاتی ان شرکت را همراه سال تاسیس استعلام نماییم.که اکثریت فقط شرکت را در ذهن خود ثبت کرده اند نه در اداره ثبتکه شما می توانید به سادگی با مراجعه به سایت اتاق بازرگانی و تجاری ترکیه و وارد کردن نام و شماره ثبت شرکت از صحت و سلامت گفته فرد مطمئن شوید.اگر واقعا شرکت ثبت شده بود زمان ثبت شرکت و سرمایه شرکت بسیار مهم می باشد.کسی که یکسال نیست شرکت در ترکیه ثبت کرده و سرمایه شرکت 10/000 لیر می باشد با شرکتی که ثبت نشده زیاد تفاوت ندارد.

گام دوم:یک شرکت ثبت شده به آدرس اینترنتی در انتها دات کام دات ت ر دارد به عنوان مثال

شرکت معتبر در ترکیه

شرکت معتبر در ترکیه

www.mtroyal.com.tr

داشتن tr در انتهای آدرس اینترنتی می تواند یکی از دلایل ثبتی بودن شرکت باشد ولی 100 درصد نمیباشد.چون احتمال دارد از یک شرکت این دامنه را خریداری کرده باشد ولی به هر حال احتمالات ثبت شده بودن را افزایش می دهد.

گام سوم یک شرکت معتبر حتما یک آدرس فیزیکی همراه تلفن های ثابت دارد.و هرگز به صرف یک خط موبایل کسی صاحب و یا نماینده شرکت محسوب نمی شود.

گام چهارم شرکت معتبر دارای حسابهای بانکی با نام شرکت می باشد و یک شرکت هیچگاه حساب شخصی را استفاده نمی نماید.چون تجارت با حساب شخصی جرم می باشد.

گام پنجم:حتما از فردی که خود را نماینده یک شرکت معتبر معرفی می کند بپرسید سمت شما در ان شرکت چه می باشد.و قبل از هر تجارتی توسط تلفن یا ایمیل هویت شخص در شرکت را تایید بگیرید.

گام ششم در زمان معامله مدارک شرکت را از شخص بخواهید.و بدون مدرک هیچ مبلغی را پرداخت ننمایید.برای مثال اگر پیش پرداختی را قرار است انجام دهید پس از عقد قرار داد به صورت رسمی به حساب تجاری شرکت واریز کنید. ودر توضیحات شماره قرارداد را ذکر نمایید.

شرکت معتبر در ترکیه

شرکت معتبر در ترکیه

نکات مهم در تجارت بین المللی

سعی نمایید با همراهی افراد با تجربه اقدام به تجارت نمایید.

قرارداد ها را به دو زبان فارسی و استانبولی و انگلیسی به امضائ مدیر عامل برسانید.

اگر از وکیل استفاده نمایید بسیار مطمئن تر می باشد.

جهت گرفت مشاوره می توانید به صورت کاملا رایگان از خدمات مشاوره ای ما استفاده نمایید.

فرم درخواست مشاوره