تبلیغات اینترنتی در افغانستان

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

سامانه ثبت آگهی برای توسعه صادرات با افغانستان

نیازمندیهای ام تی رز در افغانستان

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

کشور ایران در حال حاضر یکی از صنعتی‌ترین و تولیدی‌ترین کشورهای منطقه است و در حال رقابت نزدیک با تولیدات کشورهای ترکیه، چین و هند در کشورهای همسایه است. یکی از بزرگ‌ترین نیازهای تولیدکنندگان و تجار پس از رسیدن به اهدافشان در بازار داخلی، نحوه ورود به بازار کشورهای دیگر است؛ به‌طوری‌که شرکت‌ها و تولیدکنندگانی که قصد ورود به بازارهای کشورهای همسایه را دارند با مشکلات بازاریابی، حضور فیزیکی در بازار و جستجوی نماینده و شریک تجاری در کشورهای همسایه روبه‌رو هستند. به صورتی که معمولاً تاجران و تولیدکنندگان برای ورود به بازار کشورهای همسایه هزینه‌های بسیار زیاد و غیرضروری انجام می‌دهند که عمدتاً نتایج و دستاوردهایی جز کسب تجربه نخواهد داشت.

یکی از مواردی که می‌بایست در معرفی هر کسب‌وکاری در خارج از کشور مدنظر قرارداد معرفی و تبلیغات درست و به‌جا است، اما چطور می‌توان بدون پرداخت هزینه‌های بالای تبلیغات سنتی مانند روزنامه، تلویزیون و آگهی‌نما محصول و خدماتمان را در کشورهای همسایه و به‌خصوص در کشور افغانستان معرفی کنیم؟ همان‌طور می‌دانیم تبلیغات سنتی با توجه تغییر رفتار و عادات مشتریان انتظارات را به‌صورت کامل برآورده نمی‌کنند, بنابراین بهترین روش معرفی و درنهایت صادرات محصولمان چیست؟

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

ما برای رفع این نیاز دایرکتوری صادرات و واردات  به افغانستان را در قالب ام تی رز طراحی کردیم و امکان قرار دادن آگهی به‌صورت رایگان را در این وب‌سایت و اپلیکیشن برای همه شرکت‌های بازرگانی، تولیدی و خدماتی فراهم کردیم. جالب است بدانید تعداد کاربران فعال اینترنت در افغانستان نزدیک به 3 میلیون نفر و تعداد گوشی‌های هوشمند فعال در افغانستان نزدیک به 1 میلیون و 800 هزار عدد است که این خود نشان‌دهنده پتانسیل بالای کاربران اینترنتی افغان که عمدتاً قشر تحصیل‌کرده شامل تاجران افغان، تولیدکنندگان و کارمندان شرکت‌هاست، می‌باشد.

بازرگانی و بازاریابی ام تی رز mtroz فعالیت خود را از سال 2012 در شهر استانبول در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی ، توسعه تجارت خارجی ، بازاریابی ، تبلیغ و گشترش بازار مالی کالا و خدمات صادراتی ایران ، در سطح بین المللی آغاز نموده است .
بازرگانی ام تی رز با بهره گیری از دانش روز بازاریابی و نیروی متخصص ، نیاز بازارهای صادراتی ایران را با مشارکت بنگاه های تجاری و تولیدی جهت توسعه تجارت خارجی به همراه راهکارهای بازاریابی و تبلیغ به انجام می رساند .
ام تی رز اهداف بلند مدت خود را بر پایه ی تقویت برندها و معرفی توانمندی های تجاری و سرمایه گذاری ایرانیان در عرصه های بین المللی با بکارگیری اشکال نوین بازاریابی در برخورد با چالش ها ، شناسایی پتاسیل و برفراهم آوردن زمینه های سرمایه گذاری در توسعه و رشد اقتصادی ایران برنامه ریزی نموده است .

تبلیغات اینترنتی در افغانستانتبلیغات اینترنتی در افغانستان

شرکت ام تی رز ، آمادگی هرگونه مشاوره بازرگانی و بازاریابی در انجام تحقیقات بازار ، معرفی مراکز تامین مالی ، نقل و انتقال و بیمه می باشد که به منظور پوشش صادرات ایران در مقابل ریسک های عمده تجاری در کشورهای هدف ایجاد شده اند ، همچنین این شرکت معرف مراکز تجاری در راستای حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی و به دست آوردن سهمی قابل ملاحظه از بازار مصرف آن کشورها ، برای سهولت امور در بخش خصوصی کشورمان تاسیس شده است .

 

  •  نیازمندیهای افغانستان
  •  سایت نیازمندیهای افغانستان
  •  درج آگهی در افغانستان
  •  بهترین سایت تبلیغاتی در افغانستان
  •  بازرگانی ام تی رز
  •  ام تی رز در افغانستان
  •  دایرکتوری افغانستان
  •  واردات به افغانستان
  •  صادرات به افغانستان
  •  واردات و صادرات به افغانستان

تبلیغات اینترنتی در افغانستان

 

یکی از اهداف بسیار مهم ام تی رز مشارکت با بازرگانان افغانی جهت واردات و صادرات در عرصه بین المللی میباشد