چگونه در ترکیه کسب و کار راه اندازی نماییم؟

چگونه در ترکیه کسب و کار راه اندازی نماییم؟

چگونه در ترکیه کسب و کار راه اندازی نماییم؟

ترکیه کسب و کار :برای بسیاری از ما مهمترین سوال قبل از مهاجرت به ترکیه این سوال خواهد بود .

 

ترکیه کسب و کار

ترکیه کسب و کار

در ترکیه چه کسب و کاری راه اندازی نماییم؟

برای پاسخ به این سوال خیلی مهم بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

برای انتخاب و عملی کردن کسب و کار در ترکیه اول باید شهرهای ترکیه را بررسی کنیم.از نظر ما شهرهایی که جمعیت بیشتری دارند و توریست پرور میباشند در اولویت اول میباشند .

شهر استانبول:

شهر استانبول بنابر آمار غیر رسمی 22 الی 28 میلیون جمعیت بهترین موقعیت برای ایجاد یک کسب و کار ایده آل میباشد. اگر نظر ما را بخواهید کسب و کارهایی که سرمایه کم لازم داشته باشد. انجام امور خدماتی میباشد. تعجب نکنید گاهی اینجا درامد یک چمن زن خیلی بیشتر از تصور شما میباشد.

شما میتوانید با تخصص در زمینه هایی مثل آرایشگری در استانبول کسب درآمد خوبی داشته باشید .حداقل حقوق 7000 لیر میباشد که البته تخصص و مشتری مداری را هم نادیده نگیرید.

ترکیه کسب و کار

ترکیه کسب و کار

شغلهایی مثل:مشاور املاک،پرستاری،نگهداری از فضای سبز،هتل داری،مترجمی زبان(انگلیسی-روسی-عربی)آموزش خیاطی،کلید سازی،رستوران داری،آشپزی،و بیشمار کارهای خدماتی که دارای درآمد عالی برای شما خواهد بود. که برای اطلاعات بیشتر میتوانید از جامع ترین سایت نیازمندیهای ترکیه  ام تی رز(mtroz)بازدید فرمایید . و از آگهی های استخدام در این سایت مطلع شوید و یا از قسمت تماس با ما در سایت ام تی رز درخواست خود را مطرح نمایید.

شهر آنتالیا:

شهر آنتالیا برای همه مشخص است که بیشتر از طریق توریست این شهر زبانزد خاص و عام میباشد.اما در این شهر تنها نقطه ضعف آن فصلی بودن این شهر میباشد. یعنی بیشتر مسافران از بهار تا اواسط پاییز میباشد . ولی اگر ما در زمینه زبان روسی و انگلیسی تخصص داشته باشیم توریست گردانی تا روزانه 100 دلار میتواند درامد داشته باشد.کار در هتل های انتالیا از رونق بسیاری برخوردار میباشد.

شما میتوانید قبل از مهاجرت از طریق تماس با ما از مشاوره های رایگان ما برخوردار شوید تا تصمیمی با آگاهی در مورد ترکیه و کسب وکار گرفته باشید.

 

لینک مستقیم مشاوره با شرکت ام تی رویال

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

با کدام کشور واردات را شروع کنیم؟ |

واردات و صادرات از ترکیه

راه حل طلایی برای کاهش تاثیر تحریم ها در واردات و صادرات