تاسیس رستوران در ترکیه و شرایط آن

تاسیس رستوران در ترکیه و شرایط آن

تاسیس رستوران در ترکیه و شرایط آن

سرمایه گذاران خارجی اغلب تصمیم بر تاسیس رستوران در ترکیه می گیرند، که یک رستوران یا سایر مراکز تجاری را که می توانند با گردشگری مرتبط شوند، باز کنند. ترکیه به عنوان یک مقصد گردشگری به طور فزاینده ای محبوب است و تعداد زیادی از بازدید کنندگان همیشه یک مشتری خوب برای یک رستوران را نشان می دهد.

 تاسیس رستوران در ترکیه

تاسیس رستوران در ترکیه

شرایط تاسیس رستوران در ترکیه

سالهاست که ترکیه به دلیل مکان تجاری منحصر به فرد آن بین آسیا، اروپا و خاورمیانه، سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است. ترکیه در سطح جهانی به عنوان کشوری مهم به شمار می رود که بسیاری از شرکت های دولتی و بین المللی دفاتر را در شهرهای بزرگ و در اطراف شهرهای ترکیه باز می کنند. اکثریت قریب به اتفاق از این شرکت های بزرگ در استانبول و آنکارا مستقر هستند.

مکان رستوران در ترکیه

یک رستوران جدید در ترکیه به یک مکان مناسب نیاز دارد. قبل از خرید هر گونه املاک و مستغلات در ترکیه توصیه می شود تمام مراحل قانونی را پیگیری کنید. یک رستوران ترکیه مثل هر نوع دیگری از شرکت در این کشور نیاز به ثبت نام دارد. روش ثبت نام مستلزم اسناد خاصی است و در ثبت نام تجاری ترکیه (Turkish Trade Register) انجام می شود. همچنین، رستوران باید از الزامات مالیات بر ارزش افزوده پیروی کند. به منظور موفقیت، یک رستوران نیاز به جذب مشتریان دارد. اگر می خواهید یک رستوران سنتی ترکیه را باز کنید یا رستوران را انتخاب کنید که غذاهای بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد، به برنامه بازاریابی خوب و حسابدار نیاز دارید.

مجوز رستوران در ترکیه

شرایط اخذ ویزای کار در ترکیه و گرفتن مجوز ویژه برای رستوران های ترکیه، فروش، خرید، صادرات و واردات مواد غذایی و ارائه خدمات غذائی تحت قانون غذا در دسترس است. هدف از این قانون این است که اطمینان حاصل شود، حقوق مصرف کننده رعایت می شود و در عین حال، کسب و کار مطابق با مقررات زیست محیطی است. هنجارهای بهداشتی بسیار مهم هستند و رستوران ها آنها را رعایت نمی کنند، جریمه های جدی و یا حتی با خطر بسته شدن مواجه می شوند.

 تاسیس رستوران در ترکیه

تاسیس رستوران در ترکیه

اعطای نمایندگی رستوران در ترکیه بدون هزینه

اگردر نظر دارید که بدون هیچ هزینه ای در اوایل افتتاح رستوران در ترکیه شروع به کسب و کار کنید میتوانید با تکمیل فرم ارزیابی رایگان از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید.

کار در ترکیه

یک رستوران در ترکیه نیاز به مجوز عملیاتی دارد. طبق دستورالعمل پیشگیری مواد غذایی، محل هایی که خدمات پذیرایی در ترکیه را ارائه می دهند، مستلزم ثبت نام هستند و رستوران ها نیز باید تأیید وزارت غذا، کشاورزی و دامداری را دریافت کنند. مکان های خاصی از مواد غذایی نیز باید قبل از شروع عملیات، در وزارت ثبت نام کنند. با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) و گفت و گو با مشاورین ما می توانید از بهترین شهر ترکیه برای زندگی و کار اطلاعات کافی را بدست آورید.